پیام تبریک معاون هماهنگ‌کننده ارتش به مناسبت هفته ناجا؛

نیروی انتظامی تجلی جانفشانی حافظان امنیت میهن اسلامی است

دریادار سیاری در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا تأکید کرد:‌ نیروی انتظامی تجلی جانفشانی رزمندگانی است که حافظان امنیت و حارسان حریم ام‌القرای اسلام و قوام‌بخش میهن اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 11October 2020

پیام تبریک رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ناجابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، این مناسبت را به معاون اجتماعی ناجا تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

آحاد مردم به نیروی انتظامی افتخار می‌کنند و به آن اعتماد دارند.
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

همرزم ارجمند
سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد نوریان
معاون محترم اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

نیروی انتظامی تجلی جانفشانی رزمندگانی است که حافظان امنیت و حارسان حریم ام‌القرای اسلام و قوام‌بخش میهن اسلامی هستند. آنان که با رشادت و ایثار، سودای خام بدخواهان و متعرضان به قداست امنیت و نظم را به گرفتار شدن در غرقاب نیستی معنا کرده و در این طریق الهی همواره استوار و محکم ایستاده‌اند.

فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به جنابعالی و آحاد کارکنان جان‌برکف و ولایتمدار و ثابت‌قدم آن نیروی سلحشور، متخصص و اثرگذار در عرصه دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌ها و تمامیت ارضی میهن اسلامی ایران، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مسئلت دارم.

رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حبیب الله سیاری

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها