رییس سازمان بسیج رسانه:

شبکه های اجتماعی خارجی متعلق به سازمان های جاسوسی هستند/برخی ها در داخل تبدیل به مأموران سیا و موساد شده اند

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: شبکه های اجتماعی خارجی متعلق به سازمان های جاسوسی هستند در واقع این شبکه ها، جاسوسان نرم افزاری غرب در کشورهای دیگر هستند.
کد خبر: ۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ - 28February 2015

شبکه های اجتماعی خارجی متعلق به سازمان های جاسوسی هستند/برخی ها در داخل تبدیل به مأموران سیا و موساد شده اند

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مسعود بصیری رییس سازمان بسیج رسانه در نشست کرسی آزاد اندیشی فرصت ها و تهدیدهای شبکه های اجتماعی با انتقاد از فیلتر نشدن شبکه های اجتماعی خارجی در ایران، گفت: ما چاره ای جز مسدود کردن این شبکه ها نداریم چرا که این شبکه ها در حال ارسال اطلاعات شخصی و اجتماعی خود به سرورهای آمریکایی و صهیونیستی هستند و این بزرگترین آسیبی است که به داده های اطلاعاتی موجود بر روی تلفن های همراه واردمی شود. 

وی سپس با تاکید بر تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی بوسیله اطلاعات و اخبار هدایت شده بر روی این شبکه ها اظهار داشت: ماموریت شبکه های اجتماعی خارجی که بر روی تلفن های همراه نصب می شود، تحلیل شرایط کشور، جمع آوری اطلاعات و هدایت افکار عمومی به سمت و سوی خاص و طرح ریزی شده در اتاق های فکر موساد و سیا است ولی عده ای در داخل انشاالله نا آگاهانه، این ماموریت را همراهی می کنند.

بصیری افزود: امروز دشمن از طریق نفوذ در افکار عمومی و استحاله آن بدنبال راه نجاتی برای خود می گردد لذا رسانه های ما موظف به آگاهی بخشی و گوشزد کردن خطرات جنگ نرم دشمن هستند.

وی ادامه داد: رسانه ها باید با هوشیاری از طرح مسایل پیش پا افتاده و بدون اولویت، دوری کرده و افکارعمومی را به مسایل مهمتری مانند اقتصاد مقاومتی، افزایش تولید داخلی و دشمن شناسی سوق دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار