جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران:

تنها راه فائق آمدن بر دشمن تأسی کردن به فرهنگ دوران دفاع مقدس است

سرهنگ «حسین محمدرضایی» گفت: دشمن قصد دارد استقلال، عزت و شرف ما را بگیرد و تنها راه فائق آمدن بر دشمن تأسی کردن به فرهنگ دوران دفاع مقدس است و در صورت استفاده از این فرهنگ قطعا دشمن را وادار به شکست خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۲۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ - 11October 2020

تنها راه فائق آمدن بر دشمن تأسی کردن به فرهنگ دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «حسین محمدرضایی» جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران عصر امروز در نشست ستاد استانی نقش‌آفرینی جامعه کارگری و کارفرمایی در هشت سال دفاع مقدس در مرکز امامت ستاد سپاه استان اظهار داشت: امروز جای جای کشور به فرهنگ دفاع مقدس نیاز دارد چرا که همه جای این مملکت توسط دشمن تهدید می‌شود.

وی افزود: ما اگر در جنگ به صورت خطی با دشمن در یک جغرافیای محدود درگیر بودیم امروز جنگ در کل جغرافیای این کشور پخش شده است و دشمن در مدرسه، دانشگاه، اداره، بازار، کوچه و خیابان همه جا دشمن ما را تهدید می‌کند و می‌جنگد و ما با دشمن در محیط‌های کارگری، اقتصادی، تولیدی به شدت درگیریم و سنگرهای ما در محیط‌های کارخانجات و کسب و کار قرار گرفت.

محمدرضایی ادامه داد: دشمن قصد دارد استقلال، عزت و شرف ما را بگیرد و تنها راه فائق آمدن بر دشمن تأسی کردن به فرهنگ دوران دفاع مقدس است و در صورت استفاده از این فرهنگ قطعا دشمن را وادار به شکست خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس در خود عشق، صفا، صمیمیت، برادری، اتحاد، انسجام، معنویت، تلاش، دوندگی، خستگی‌ناپذیری و اتکای به خودمان  را داشت، خاطرنشان کرد: شرایط ما به مراتب در دوران دفاع مقدس بدتر از امروز بود و انقلاب ما نوپا بود و کشور ثبات اقتصادی و سیاسی نداشت.

این مسئول اضافه کرد: دشمن در اوج آمادگی و اقتدار و علاوه بر توانمندیو امکانات و ابزار خودش، از توانمندی اتحادیه عرب، اروپا و سازمان ملل متحد نیز برخوردار بود اما بعد از هشت سال به اهداف خود نرسید و ما هم وجبی از خاک کشورمان را برای اولین بار در طول تاریخ از دست ندادیم.

محمدرضایی بیان کرد: ما با روحیه دفاع و سلحشوری و جنگندگی بر دشمن فائق آمدیم و امروز هم این روحیه باید در داخل کارخانجات و همه اجزای این کشور طنین‌انداز شود.

این مسئول تصریح کرد: اگر بر گرامیداشت هفته دفاع مقدس تأکید داریم برای این است که دفاع تمام شدنی نیست و جهاد ادامه دارد و این فرهنگ مانع پیشروی و گسترش دشمن می‌شود و قطعا می‌توانیم در صورت رجعت به دوران دفاع مقدس دشمن را شکست بدهیم و با روحیه نشاط و شادابی و روحیه انقلابی‌گری کشورمان به پیش ببریم و اهداف کشورمان را ترغیب کنیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به خواستنی‌ها باید تلاش کنیم و مسیر را پیدا کنیم و در آن مسیر ثابت قدم باشیم، میدان را خالی نکنیم تا به اهداف و آرمانهای خودمان برسیم، گفت: با این روحیه ملت و توجه به ظرفیت‌های داخلی، دشمن به شکست خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ ادامه داد: کسانی در پی نفوذ هستند تا در کشور اغتشاش کنند؛ در ادارات و دستگاه‌های اداری ما نفوذ کردند و باید مراقبت کنیم و به راحتی تسلیم دشمن نشویم.

محمدرضایی بیان کرد: اگر در زمان دفاع مقدس با چنگ و دندان بر دشمن پیروز شدیم امروز هم با چنگ و دندان با دشمنان داخلی در کارخانجات تولیدی بجنگیم؛ آمریکا حریف این ملت نیست و ما هر چه مشکل داریم در داخل این کشور داریم. از دشمن تحریم شدیم و گرفتار خودتحریمی هم هستیم و باید در مقابل دشمنان قدرت ایستادگی و پایداری خودمان را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها