فرمانده سپاه کربلا:

باید در راه شهدا ثابت‌قدم بمانیم/ فیض شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود

سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» با اشاره به اینکه باید در راه شهدای عزیز ثابت‌قدم بمانیم، گفت: ان‌شاء‌الله توفیق پیدا کنیم در مسیر شهدا به فیض شهادت برسیم.
کد خبر: ۴۲۱۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱ - 12October 2020

باید در راه شهدا ثابت‌قدم بمانیم/ فیض شهادت نصیب هرکسی نمی‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در دیدار با مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» ضمن تسلیت و تعزیت ایام عزاداری رحلت پیامبر گرامی اسلام و سالروز شهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و امام رضا (علیه السلام) با اشاره به اینکه باید در راه شهدای عزیز ثابت‌قدم بمانیم، گفت: ان شاء الله توفیق پیدا کنیم در مسیر شهدا به فیض شهادت برسیم.

فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه شهادت لیاقت می‌خواهد، افزود:‌ فیض شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و بی‌شک شهید دارای  ویژگی‌های برجسته‌ای است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به نقش خانواده در تربیت فرزندان شهید پرداخت و خاطرنشان کرد:‌ خانواده اصیل خانواده‌ای است که فرزندی همچون شهید رادمهر به جامعه تحویل می‌دهد که این فرزند، الگوی برجسته کشور می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در پایان به اشاره به اینکه افتخار می‌کنیم در لباس سبز پاسداری به مردم و خانواده‌های معزز شهدا خدمت می‌کنیم، یادآور شد: ان شاءالله که دعا کنیم شهادت نصیب ما هم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار