مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

دهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود

«سیدمحمد صادقی سنگدهی» گفت: همزمان با سراسر کشور دهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ - 12October 2020

دهمین دوره جشنواره داستان کوتاه «یوسف» در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سیدمحمد صادقی سنگدهی» مدیر ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از برگزاری دهمین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه دفاع مقدس «یوسف» خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با موضوعات «دفاع مقدس»، «دفاع از حریم اهل بیت (ع)»، «مقاومت ۴۵ روزه خرمشهر و حماسه فتح خرمشهر»، «مقاومت ملل» و «بیداری اسلامی» برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: محدودیتی از نظر تعداد اثر وجود نداشته و هر نویسنده مازندرانی حق شرکت در بیش از یک استان را نیز ندارد.

وی افزود: آثار ارسالی باید در قالب WORD از یک تا ۵ صفحه A۴ ارائه شود و قبلا در کتاب یا نشریه‌ای منتشر نشده باشد.

صادقی سنگدهی، توجه و استفاده از زبان و ادبیات محلی و ویژگی‌های بومی استان، پرداخت دستاورد‌ها و حماسه آفرینی‌های رزمندگان استان در عملیات‌ها و یگان‌ها را از جمله ویژگی‌های آثار ارسالی برشمرد.

وی زمان اعلام برگزیدگان را پنجم آذر اعلام کرد و گفت: از ۱۰ برگزیده استانی تقدیر به‌عمل خواهد آمد و آثار برگزیده ضمن چاپ در کتاب جشنواره، به دبیرخانه کشوری ارسال خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه‌ریزی خواهد شد.

صادقی سنگدهی ادامه داد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان به آدرس ساری، بلوار دفاع مقدس، روبروی بیمارستان شفا، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، دبیرخانه دهمین جشنواره داستان کوتاه دفاع مقدس یوسف و یا شماره پیام‌رسان ۰۹۳۸۰۱۰۴۵۰۷ ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها