چهل‌سالگی سرو/ سردار شهید «ذبیح‌الله عاصی‌زاده»:

هم‌اکنون در میعادگاه عشق، عروس سرخ شهادت را در بر می‌گیرم

سردار شهید «ذبیح‌الله عاصی‌زاده» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: هم‌اکنون در میعادگاه عشق و شهادت در حجله‌گاه خون، عروس سرخ شهادت را در بر می‌گیرم و به دنبال خط سرخی که از لابلای گونی‌های سنگرم و از بیابان‌های تفتیده خوزستان گذشته می‌روم تا به کاروان شهدا که آرام آرام به سوی تجلی‌گاه حق در حرکت است، بپیوندم.
کد خبر: ۴۲۱۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱ - 12October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سردار شهید «ذبیح الله عاصی زاده» فرزند محمد در تاریخ ۲۴ مرداد ۱۳۴۰ در یک خانواده مذهبی و متدین و زحمتکش دیده به جهان گشود. در تاریخ ۱۳۶۲.۷.۲۱ بر اثر اصابت ترکش گلوله توپ به خودرو وی به همراه یکی دیگر از برادران همرزمش در منطقه بانه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه، وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه اشهد ان لا اله الا الله، محمد رسول الله، علیاً، ولی الله
 
سلام بر ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج) و درود بر نائب بر حقش امام خمینی و درود به روان پاک شهدای به خون خفته از صدر اسلام تا شهدای فتح حاجی عمران و راه کربلا (اللهم اجعل مماتی ممات محمد و آل محمد)
 
هم اکنون در میعادگاه عشق و شهادت در حجله گاه خون، عروس سرخ شهادت را در بر می‌گیرم و به دنبال خط سرخی که از لابلای گونی‌های سنگرم و از بیابان‌های تفتیده خوزستان گذشته می‌روم تا به کاروان شهدا که آرام آرام به سوی تجلی گاه حق در حرکت است بپیوندم.
 
سخنی چند با ملت غیور و شهیدپرور ایران دارم، سفارش اول من این است که شما باید حافظ ولایت فقیه باشید و امام و رهبرمان را همچون نگین انگشتر درمیان خود نگهدارید تمام مشکلات مملکت را بدون سر و صدا حل کنید و بگذارید این قلب امت لحظه‌ای درد بگیرد.
 
سفارش دوم این است که ملت ما الان باید خود را بسازند تا فرد فرد این ملت یک مربی باشند و اول از خودمان شروع کنیم تا فردا بتوانیم برای صدور انقلابمان و زنده کردن اسلام در کشور‌های عربی در حال خواب، مربی و ناجی داشته باشیم و الان بهترین دانشگاه که از خون هزاران هزار شهید تهیه شده است که همان جبهه باشد داریم و باید حداکثر استفاده را از این دانشگاه ببریم و نگذاریم خون این همه شهید بی ثمر بماند.
 
سفارش من به جوان‌های مملکت این است که هر جوانی برای دو ماه هم که شده به جبهه بیاید و جنگ را مشاهده کند و آن‌ها که می‌توانند در جبهه بمانند تا به کارزار تحرک و سرعت عمل بیشتر بخشند. الان روزی است که ما می‌توانیم دوره‌های واقعی را در میدان‌های نبرد ببینیم.
 
حیف است از این فرصت استفاده نکنیم. سفارش بعدی این است که موقعی که سلاح‌های ما به زمین افتاد برای برداشتنش از همدیگر سبقت بگیرید و نگذارید خون شهیدان ما بخشکد و باید هر چه سریعتر و با سرعت عمل بیشتر راهشان را ادامه دهید، راه همان راه حسین است.
 
هدف اسلام است و مقصد کربلا و سپس قدس عزیز است. در اینجا روی سخنم با ابرقدرتهاست که توسط عراق به کشور ما تجاوز گردید، می‌خواستید ما را در کشورمان زمین گیر کنید کور خوانده اید، اکنون کجائی که ببینی ملت ما با این حمله عراق منسجم‌تر شده اند، یک پارچه‌تر برعلیه شما می‌جنگند.
 
از موقعی که شما به کشور ما حمله کردید ما یک ارتش از هم پاشیده داشتیم اکنون یک ارتش منسجم و آبدیده داریم، اگر در شروع حمله شما سپاه پاسداران، هنوز قدرتی نداشت الان با یاری خداوند دوازده الی پانزده لشکر از سپاه و بسیج داریم کجا هستند که ببینند ارتش بیست میلیونی تشکیل شده و تمام جوان‌های ما با جنگ و جنگیدن آبدیده‌تر شده اند.‌ ای آمریکا از همین جا به تو هشدار می‌دهم هر حیله‌ای بکاربری به ضرر خودت تمام می‌شود و خواهی دید که در همین نزدیکی‌ها با ملت‌های مسلمان متحد می‌شویم و رژیم‌های دست نشاده ات را سرنگون می‌کنیم و اول به سراغ این فرزند نامشروعت که اسرائیل است خواهیم آمد و خواهی دید که با قدرت الهی کارش را تمام کرده و به سراغت خواهیم آمد.
 
سفارشم به رزمندگان و فرماندهان در جبهه این است که برادران ما باید به هر نحو که شده است حقمان را از رژیم عراق بگیریم ما باید خسارت‌های مادی و معنوی را از عراق بگیریم ما باید متجاوز را تنبیه کنیم تا دیگر خیال تجاوز نکنند و بالاخره به هر نحو که شده باید راه قدس را از طریق عراق بگشائیم و انقلابمان را صادر کنیم و اسلام واقعی را به کشور‌های مسلمان و سپس به جهان رسانیم.
 
والسلام
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار