میزبانی خراسان شمالی از 3 شهید دوران دفاع مقدس

خراسان شمالی میزبان سه شهید تازه تفحص شده در دوران دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۴۲۱۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱ - 12October 2020

میزبانی خراسان شمالی از 3 شهید دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز پیکر مطهر سه شهید خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس به نام‌های «قربانعلی کبریایی»، «محمدحسین ایمانی» و «حمیدرضا قویدل» که به تازگی شناسایی و تفحص شده‌اند، با استقبال فرماندهان نیروهای مسلح، مردم و مسئولان استان وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای بجنورد شدند.

بسیجی قربانعلی کبریایی، فرزند عبدالعلی متولد ۹ تیر ۱۳۴۵ از شهرستان اسفراین است که در تاریخ ۲۷ فروردین ۶۴ و در حالی که تنها ۱۹ بهار از زندگی‌اش گذشته بود در منطقه عملیاتی بدر در جزیره مجنون به شهادت رسید.

بسیجی محمدحسین ایمانی، فرزند محمد متولد ۶ تیر ۱۳۴۴ از شهرستان جاجرم است که هشتم مرداد ۱۳۶۲ در ۱۸ سالگی در منطقه عملیاتی فکه به فیض رفیع شهادت نائل شده است.

حمیدرضا قویدل فرزند محمد متولد یکم اسفند ۱۳۴۴ از روستای تیتکانلو شهرستان فاروج که در دهم اسفند ۱۳۶۱ در ۱۸ سالگی در جریان عملیات والفجر یک در منطقه شرهانی به همرزمان شهیدش پیوست.

مراسم وداع با شهدای استان امروز در شهرستان‌های اسفراین، جاجرم، فاروج با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان‌ها و مردم و مسئولان شهرستان‌ها با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار