ترامپ: آمریکا هرگز به نسخه بزرگتر ونزوئلا تبدیل نمی‌شود

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر با حمله به نامزد دموکرات‌ها برای تصدی پست ریاست جمهوری مدعی شد که دموکرات‌ها درصدد تبدیل آمریکا به یک کشور سیوسیالیست هستند.
کد خبر: ۴۲۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۸ - 12October 2020

ترامپ: آمریکا هرگز به نسخه بزرگتر ونزوئلا تبدیل نمی‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر درباره رئیس جمهور شدن «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها هشدار داد.

وی در این پیام توئیتری نوشت: «کشور ما به عنوان یک ملت سوسیالیست نمی‌تواند دوام بیاورد و این چیزی است که دموکرات‌ها خواهان آن هستند. آمریکا هرگز به نسخه بزرگتر ونزوئلا تبدیل نخواهد شد. در حال حاضر تمامی کنترل‌ها از جو خوابالو گرفته شده است. وی چیزی برای گفتن ندارد.»

در حالی که تنها 22 روز دیگر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، جمهوری‌خواهان به شدت نگران باخت ترامپ در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری هستند.

«تد کروز» سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی روز یکشنبه هشدار داد، درصورت شکست ترامپ در انتخابات، حمام خونی در ابعاد رسوایی «واترگیت» در این کشور به راه خواهد افتاد.

پرونده رسوایی واترگیت که بین سال‌های ۱۹۷۲ تا ۱۹۷۴ رخ داد، نهایتاً به استعفای «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور وقت آمریکا و شکست سنگین جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای شد. در پرونده مربوط به این رسوایی که جنجال زیادی در آمریکا برپا کرد آمده است، شماری از مأموران اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (اف‌بی‌آی)، با کار گذاشتن دستگاه‌هایی در هتل واترگیت جلسات انتخاباتی حزب دموکرات‌ها را شنود کرده‌اند. در پی لو رفتن این قضیه و دست داشتن شخص نیکسون در آن، رویه استیضاح وی کلید خود اما او در میانه روند استیضاح، استعفای خود را اعلام کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار