مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی؛

انقلاب اسلامی نشات گرفته از اسلام ناب نبوی است

حجت الاسلام علی متین گفت: انقلاب اسلامی ما انقلابی است که از اسلام ناب نبوی نشات گرفته و یکی از این نقاط مشترک همان وجود مسلم دشمن است.
کد خبر: ۴۲۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۶ - 12October 2020

انقلاب اسلامی نشات گرفته از اسلام ناب نبوی استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با حضور حجت‌الاسلام علی متین، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی در سالن کانون جوانان بسیج این شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

حجت الاسلام علی متین در مورد ارتباط اسلام ناب نبوی و انقلاب اسلامی ایران در این مراسم، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما انقلابی است که از اسلام ناب نبوی نشات گرفته و یکی از این نقاط مشترک همان وجود مسلم دشمن است که در آیات مبارک قرآن کریم هم به آن اشاره شده است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: در قرآن کریم وجود مقدس حضرت احدیت می فرماید که یا رسول الله تو فکر نکن که وقتی اسلام را بنا نهادی، بدون دشمن خواهی بود و ضرورتا دشمنانی خواهی داشت و دشمنان تو آن چنان با تو دشمنی می‌کنند که تو از روش و مسلک خود دست برداری و آنگاه از تو راضی می‌شوند که تو دو دست خود را بالا برده و از روش و منش تو که اسلام است دست برداری.

حجت اسلام متین ادامه داد: توجه نیروهای مسلح ما به آیه 60 سوره انفاق به معنای بالا رفتن قدرت نظامی، توجه دولت مردان ما به این آیه شریفه به معنای بالا رفتن قدرت اقتصادی و توجه روحانیون و افسران جنگ نرم ما به مفهوم این آیه مقدس پیروزی در جبهه های جنگ نرم است.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما به جرات می‌توانیم بیان کنیم در این برهه از تاریخ، تنها گروهی که به مفهوم آیه 60 سوره مبارک انفاق پی برده اند و عمل کرده‌اند، نیروهای مسلح ما هستند که از نمونه های بارز آن می‌توان به موشک باران عین الاسد اشاره کرد، که در آن مقطع زمانی دشمن قصد پاسخ متقابل به ایران را داشت و خود را آماده کرده بود که 50 نقطه فرهنگی جمهوری اسلامی ایران را بمباران کنند ولی از اینکه ما در جواب حملات آن ها، حیفا و تلاویو را با خاک یکسان کنیم؛ ترسیدند و صرف نظر کردند.

وی بیان کرد: اگر دولت مردان ما هم به مفهوم این آیه شریف پی می‌بردند و به فرامین گوهربار مقام معظم رهبری عمل می‌کردند در این برهه زمانی، ترامپ نمی توانست در عرصه اقتصادی برای ما رجز خوانی کند.

در پایان این آیین ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین محمد رستمی، طی حکمی از سوی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام خیرالله شریفی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خوی منصوب شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار