چهل‌سالگی سرو/ شهید «الیاس محمودی»؛

ایران اسلامی زیر بار هیچ‌گونه ظلمی نمی‌رود

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «الیاس محمودی» آمده است: ای آمریکا، شوروی، اسرائیل و ای کشورهای مرتجع! بدانید که ایران اسلامی زیر بار هیچ‌گونه ظلمی نمی‌رود و کشوری است که هر کس از هر جناحی بخواهد در مقابل این انقلاب صف ببندد می‌ایستد تا آخرین قطره خون.
کد خبر: ۴۲۱۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹ - 13October 2020

ایران اسلامی زیر بار هیچ‌گونه ظلمی نمی‌رودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت «الیاس محمودی» از شهدای سوادکوه وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «الیاس محمودی» فرزند «رضی» دهم مرداد 1344 در سوادکوه به دنیا آمد و در 22 مهر 1364 در ارومیه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

به نام خداوند بخشنده مهربان

با درود و سلام بر منجی عالم بشریت و با سلام بر امام امت و امت شهیدپرور ایران. همیشه جبهه اسلام بر علیه کفر ادامه دارد. یک طرف حسینیان و یک طرف یزیدیان و یک طرف انصارالله و از فرزندان پاک از سلاله امامان و یک طرف کافران و منافقان.

اینجانب الیاس محمودی، فرزند رضی محمودی، تاریخ تولدم 1344 می‌باشد که در روستای فلورد متولد یافته‌ام و در سنین کودکی پدر و مادرم برای من رنج و مشقت‌های زیادی کشیدند تا مرا به این سن رساندند تا من عصای دست پیری آنها بشوم. اما ای پدر و مادر مهربانم درست است که شما علاقمند بودید که من حقیر خدمتگزار شما شده، اما چه کنم که دشمن خارجی و اجنبی که نشأت گرفته از آمریکا جنایتکار است و می‌خواهد کشور ایران را به عنوان مستعمره خود در آورد.

وظیفه من و امثال من است که برویم به جبهه‌ها و سلاح افتاده برادران شهید را بر دست گرفته و برعلیه دشمن دین اسلام و قرآن و ایران عزیز بجنگیم و تا آخرین قطره خون در مقابل این اجنبی‌ها بایستیم و مبارزه نمائیم و حال دوره‌ای نیست که ما بنشینیم تا کشور ما را به تصرف خود درآورند کشورمان مال ماست و همه ما ای پدر مهربان رفتنی هستیم. چه بهتر که در راه اسلام جانمان را نثار جانان نمائیم و جهاد بر علیه کفر را ادامه بدهیم و درس شهادت و بزرگمردی را از امام حسین (ع) آموختیم. چرا امام حسین(ع) می‌فرماید که «ان الحیات عقیده الجهاد» زندگی جهاد چیز دیگری نیست. من هم باید در این انقلاب نقشی داشته باشم.

ای امت شهیدپرور قدر رهبر را بدانید که نیروی رهبری است که انسان را از گرداب‌های لجن زار و همچنین از فساد و تباهی در می‌آورد. نیروی رهبری است که انسان را به راه راست هدایت می‌کند. قدر رهبر بت‌شکن را بدانید، پدر دلسوختگان اسلام، همدرد تمام پدر و مادران شهید حضرت روح الله الموسوی الخمینی را بدانید و نگذارید که خون شهدا به هدر برود. من حقیر به جبهه کارزار می‌روم و به امام حسین (ع) بگوییم که ای حسین اگر در عصر عاشورا که مانند علی‌اکبر و علی‌اصغر بر علیه کفر نجنگم و جسدهایمان را پاره پاره کنند اما امروز به ندای فرزندت خمینی بت شکن جواب خواهیم داد و لبیک یا خمینی را در سراسر جهان صادر نمائیم.

ای پدر و مادر! ما خونمان را در راه آبیاری اسلام اهدا می‌کنیم و جان شیرین خود را برای حفظ اسلام و قرآن می‌دهیم. مسئولیت‌های شما بسیار عظیم می‌گردد. شما در مقابل خون شهدا مسئولیت دارید. مادرم! دوست دارم که در مرگم گریه و زاری نکنید که دشمنان بر مکتب ما نیشخند می‌زنند. دوست دارم همچون فاطمه زهرا (س) و همچون زینب(س) باشید.

من با خونم، شما با پیامتان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان از خدا بی‌خبر بزنید. خونمان، جانمان، دست و پا و لبان را در راه اسلام می‌دهم اما زیر بار ننگ نمی‌روم و اعلام می‌کنم که من یک فرزند کوچک روح الله. که ای آمریکا، شوروی، اسرائیل و ای کشورهای مرتجع! بدانید که ایران اسلامی زیر بار هیچ گونه ظلمی نمی‌رود و کشوری است که هر کس از هر جناحی بخواهد در مقابل این انقلاب صف ببندد می‌ایستد تا آخرین قطره خون.

ای دانش آموزان عزیز! با درس خواندنتان مشت محکمی بر دهان آمریکا، شوروی، اسرائیل و فرانسه بزنید. چرا ما باید محتاج یک دکتر هندوستانی باشیم؟ چرا ما باید محتاج مستضعفان خارجی باشیم؟ شما باید درس بخوانید تا دشمن را غمناک نمائید. درس بخوانید و به استکبار بفهمانید که ما هم مرد جنگیم و هم مرد درس و شما دانش آموزان امید آینده اسلام و مسلمین هستید. خدایا مرا ثابت قدم نگه دار تا در مقابل هرگونه اجنبی از خدا بی‌خبر بایستم و با آن تا آخرین قطره خون مبارزه کنم.

خدایا! راضی هستم به رضای تو، ای غیاث المستغیثین، ای دادرس بیچارگان، ای فریادرس درماندگان، ای یاری دهنده مستضعفان. خدایا! قطره قطره خونم را در راه رشد نهال انقلاب اسلامی قبول بفرما و مرا در راه این انقلاب ثابت قدم بدار. خدایا! من درمانده هستم و گناهکارم مرا ببخش و مرا به آرزویم، همان شهادت برسان و مرا در راه خودت مستحکم بدار.

خدایا رهبر کبیر انقلاب اسلامی را حفظ بفرما و بر عمر پر برکتش بیفزای. خدایا به خانواده شهدا صبر و بردباری عنایت فرما و ما را از مقربان درگاه خودت قبول بفرما. پروردگارا! دشمنان اسلام را که در هر لباسی هستند نابود بفرما و یاوران اسلام را محفوظ بدار.

از امت شهیدپرور می‌خواهم که مرا تشییع نمایند و مرا در مزار زادگاهم بغل شهید محسن محمودی دفن نمایید و طبق دستورالعمل رساله امام مرا کفن و دفن نمایید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها