برگزاری مراسم تودیع و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی‌روشن و شهید همدانی

مراسم تودیع و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی‌روشن و شهید همدانی با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان و نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی همدان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 13October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، صبح امروز مراسم تودیع و معارفه دبیران قرارگاه شهید احمدی‌روشن و شهید همدانی با حضور فرمانده بسیج دانشجویی استان و نماینده ولی فقیه در بسیج دانشجویی در سالن جلسات ناحیه دانشجویی استان همدان برگزار شد.

«حمید پورحسینی» فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان از دو قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی‌روشن به عنوان قرارگاه‌هایی با رویکرد مسئله‌محوری و مطالبه‌گری از مسئولان به دنبال حل مسائل استان یاد کرد و آن را به فال نیک گرفت.

پورحسینی گفت: از دبیران جدید این دو قرارگاه انتظار می‌رود علاوه بر حفظ جایگاه رفیع بسیج نسبت به ارتقای کیفی و کمی برنامه‌های پیش روی بسیج دانشجویی در راستای مطالبه‌گری تخصصی تلاش و کوشش کنند.

وی افزود: به همت فعالیت هسته‌های مطالبه‌گری این دو قرارگاه در سا‌ل‌های اخیر شاهد حل مسائلی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان بودیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی همدان با بیان اینکه حل مسائل استان فقط از طریق ریشه‌یابی مشکلات حاصل می‌شود تصریح کرد: مسائلی از قبیل عملکرد نادرست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، خصوصی‌سازی‌های نابجا در استان، ساخت واحدهای تجاری و مسکونی غیر‌مجاز، اشکالات وارد به طرح جامع شهری، پروژه اسکای‌مال، شکل‌گیری دفتر یونسکو در همدان، استخدام‌های رانتی و غیر بومی، اعلام غیر واقعی نرخ بیکاری، مشکلات تپه پیسا، مشکلات مناطق پایین شهر، اشکالات وارد به عملکرد صدا و سیما و مواضع غیر انقلابی برخی مسئولان و‌... توسط این دو قرارگاه مطالبه شده و بعضاً هنوز هم در حال پیگیری است.

در این مراسم از دبیران قبلی «جواد عباسی» و «سعید کوروش‌رحیم» تجلیل به عمل آمد و «محمدجواد چراغی» و «عرفان احسانی» به عنوان دبیران جدید قرارگاه شهید همدانی و شهید احمدی‌روشن معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار