مسئول معاونت روابط عمومی سپاه کربلا:

شهدای مدافع حرم مسیر سعادت و عزت را به ما نشان دادند/ اعلام مکان تدفین پیکر پنج شهید کربلای خان‌طومان

سرهنگ «علی ابراهیمی گتابی» با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مسیر سعادت، عزت و آزادی جامعه را به ما نشان دادند، گفت: شهدای مدافع حرم از معجزات انقلاب اسلامی هستند و باید قدر این شهدا را دانست.
کد خبر: ۴۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ - 13October 2020

شهدای مدافع حرم  مسیر سعادت و عزت را به ما نشان دادندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرهنگ «علی ابراهیمی گتابی» مسئول معاونت روابط عمومی سپاه کربلا صبح امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام عزاداری رحلت شهادت گونه پیامبر اسلام و همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) و شهادت امام رئوف حضرت علی بن الموسی الرضا (علیه السلام)، با اشاره به همزمانی این ایام به بازگشت پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم کربلای خان‌طومان اظهار داشت: ‌شهدای مدافع حرم نشان دادند برای دفاع از حرم آل الله و دفاع از حریم پیامبر اعظم (ص) زمان و مکان نمی‌شناسند و در صحنه حاضرند.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه کربلا با بیان این مطلب که شهدا همیشه به هنگام و به موقع عمل می‌کنند، افزود: روزی شهدای مدافع حرم برای دفاع ازحریم فرزندان رسول خدا فراتر از مرز‌های جغرافیایی عازم میدان جنگ سخت شدند و امروز هم با بازگشت پیکرشان دوباره برای دفاع از حریم انقلاب و ولایت به میدان جنگ نرم با دشمن آمدند.

ابراهیمی گتابی در ادامه با تصریح بر اینکه شهدای مدافع حرم کربلای خان‌طومان نماد مقاومت و ایستادگی در جامعه هستند، اضافه کرد:‌ کربلای خان طومان برای مردم ایران بویژه مردم مازندران فقط یک مکان جغرافیایی نیست، بلکه مقتل شهدای خط شکن لشکر ۲۵ کربلا بوده و خاک آنجا آغشته به خون پاک‌ترین بندگان خدا است.

سخنگوی سپاه کربلا به بازگشت پیکر مطهر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان پس از پنج سال چشم انتظاری اشاره و اضافه کرد: ‌اگر به وصیت‌نامه تک تک این پنج شهید مدافع حرمی که امروز فضای ایران و مازندران معطر به عطر و بوی کربلا شد، نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد ولایتمدار‌ترین و بابصیرت‌ترین افراد زمان حاضر همین شهدای عزیز بودند که نگذاشتند حرف امام زمانشان روی زمین بماند.

ابراهیمی گتابی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) که پنجاه سال عبادت کردید و خدا قبول کند، یک روز هم یکی از این وصیت نامه‌ها‌ی شهدا را بگیرید و مطالعه و تفکر کنید، تاکید کرد: شهدای مدافع حرم راه را به ما نشان دادند؛ لذا تنها راهی که مسیر سعادت، عزت و آزادی جامعه را رقم می‌زند همین راه شهداست مابقی راه‌ها بی‌راهه است.

مسئول معاونت روابط عمومی سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که  مدافع حرم کربلای خان‌طومان با شجاعت خود را در مسیر سیل تهدید‌ها قرار دادند و بر اساس عقلانیت و تفکر، در میدان ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی، مردانه ایستادگی کردند، خاطرنشان کرد:‌ شهدا اهل ترس و فرار از دشمن نبودند، چرا که تاریخ گواه این مدعا است که در همین کربلای خان‌طومان شهدای عزیز در مقابل هجمه‌های بی‌امان دشمنان میدان را خالی نکردند و با ایستادگی و مقاومت باعث ناکامی دشمن شدند.

سخنگوی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، یادآور شد: ‌شهدای مدافع حرم از معجزات انقلاب اسلامی هستند و باید قدر این شهدا را دانست.

اعلام مکان تدفین پیکر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان

ابراهیمی گتابی در پایان با اعلام مکان تدفین پیکر پنج شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان افزود: بنا به برنامه ریزی‌های صورت گرفته زمان تشییع شهدا در روز پنج شنبه ۲۴ مهرماه  همزمان در پنج شهرستان برگزار می‌شود.

به گفته سخنگوی سپاه کربلا، شهید مدافع حرم محمود رادمهر، در گلزار شهدای ملا مجدالدین ساری، شهید مدافع حرم محمد بلباسی در گلزار شهدای بقعه متبرکه سید ملال قائمشهر و در جوار عموی شهیدش، شهید مدافع حرم حسن رجایی‌فر در روستای کامی‌کلای بندپی غربی بابل، شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده در گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (ع) آمل و شهید مدافع حرم علی عابدینی در گلزار شهدای روستای فِرِم فریدونکنار خاکسپاری می‌شوند.

ابراهیمی گتابی در پایان خاطرنشان کرد:‌ مراسم وداع تجمیعی پنج شهید مدافع کربلای خان‌طومان امروز سه شنبه ۲۲ مهر بعد از نماز مغرب و عشاء در بوستان ولایت ساری با حضور خانواده معزز شهدا و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها