افزایش ۱۵۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان چمران وزارت دفاع

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح از افزایش ۱۵۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان شهید چمران خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹ - 13October 2020

افزایش ۱۵۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در بیمارستان چمران وزارت دفاعبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «سید محمد خراسانی» رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران وزارت دفاع امروز (سه‌شنبه) در حاشیه رونمایی از نخستین دستگاه سونوگرافی بومی کشور ساخت متخصصان صنعت دفاعی که با حضور سردار «قاسم تقی‌زاده» جانشین وزیر دفاع انجام شد، اظهار داشت: وزارت دفاع از همان بدو شیوع ویروس کرونا در کشور همپای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در کنار سایر نیرو‌های مسلح، از سرریز دانش دفاعی خود جهت طراحی و تولید کیت‌های تشخیص کرونا، انواع ماسک‌های فیلتردار و یونی، مواد ضدعفونی و... استفاده کرد و توانست تمام وسایل و ابزار بهداشتی و درمانی مبارزه با ویروس کرونا را به تولید انبوه برساند.

وی با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ وزیر دفاع و مسئولان حوزه امداد و بهداشت این سازمان افزود: بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران تاکنون خدمات فراوانی را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده است و اکنون نیز در لبیک‌گویی به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر اختصاص ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی نیرو‌های مسلح به شبکه درمانی کشور جهت مقابله با ویروس کرونا، با افزایش ۱۵۰ تخت، آمادگی هرچه بیشتر خود را جهت ارائه خدمات به مردم عزیز به منصه ظهور گذاشت.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران وزارت دفاع تأکید کرد: ۲ سوله ورزشی با ظرفیت ۴۰۰ تخت ویژه کرونا نیز برای شرایط بحرانی به ظرفیت بیمارستان افزوده شد و ان‌شاء‌الله تا ماه آینده نیز ۷۰ تخت دیگر آماده بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار