فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران:

تمامی امکانات درمانی ناجا در اختیار ستاد مقابله با کرونا است

سردار حسین اشتری گفت: تمام تجهیزات و امکانات ناجا اعم از نیرو، مراکز درمانی و خودرو‌ها جهت اجرایی شدن برنامه‌های پیشگیرانه با شیوع ویروس کرونا و اجرای هرچه بهتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی از همان ابتدا در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده و است.
کد خبر: ۴۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 13October 2020

تمام تجهیزات و امکانات ناجا در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده و استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات ناجا در حوزه مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: نیروی انتظامی هم در کنار سایر نیرو‌های مسلح از روز‌های نخستین اشاعه ویروس منحوس کرونا در راستای تدابیر و فرمان مقام معظم رهبری در خدمت مردم عزیز بوده و با ستاد مقابله با کرونا بیشترین تعامل و همکاری را داشته است.

وی افزود: در بخش نخست اقداماتمان باید گفت، نیروی انتظامی در سراسر کشور با شناسایی و کشف انبار‌های احتکار دارو، ماسک و مواد ضد عفونی، اقدام به مقابله قانونی با سوء استفاده‌کنندگان در این عرصه کرد که شاهد نتایج مطلوبی را در این راستا بوده ایم.

فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: تمام تجهیزات و امکانات ناجا اعم از نیرو، مراکز درمانی و خودرو‌ها جهت اجرایی شدن برنامه‌های پیشگیرانه با شیوع ویروس و اجرای هرچه بهتر شیوه نامه‌های بهداشتی از همان ابتدا در تعطیلات نوروزی، روز طبیعت و سایر مناسبت‌ها در اختیار ستاد مقابله با کرونا بوده است.

سردار اشتری گفت: علاوه بر اقدامات ذکر شده، مراکز درمانی ناجا در موج اول و دوم مقابله با کرونا پذیرای عموم بیماران کرونایی بوده و هم‌اکنون هم آمادگی ۱۰۰ درصدی خود را برای همکاری هر چه بیشتر و خدمت رسانی به مردم عزیز را اعلام می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مدیریت و رصد فضای مجازی پیرامون پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم این فضا عنوان کرد: پلیس با مدیریت هوشمند و کنترل و رصد فضای مجازی اقدامات مطلوبی را در این زمینه انجام داده است که گزارش‌های سالانه ما از کاهش جرایم به‌ویژه در حوزه مالی با توجه به استفاده مردم از رمز‌های پویا در مبادلات تجاری را نشان می‌دهد.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به رسالت پلیس در امر پیشگیری و مقابله با هرگونه جرایم مجازی و حقیقی در جامعه گفت: پلیس همواره با هوشمندی و استفاده از شگرد‌ها و تجهیزات نوین علمی در رصد فضای مجازی و حقیقی جامعه سعی کرده امنیت و اطمینان خاطر را برای هم‌وطنان عزیز به وجود آورده و با مجرمان این عرصه با قدرت برخورد کند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها