رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

هفته ناجا فرصتی برای نشان دادن چهره جهادی نیروی انتظامی است

حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی با بیان اینکه هفته ناجا فرصتی برای نشان دادن چهره جهادی نیروی انتظامی به همگان است، گفت: ما از مردم و برای مردم و در خدمت مردم هستیم و این افتخار بزرگی است برای ما که مصداق آیات جهاد در راه خدا هستیم.
کد خبر: ۴۲۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵ - 14October 2020

هفته ناجا فرصتی برای نشان دادن چهره جهادی نیروی انتظامی به همگان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در مراسم تکریم و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خوزستان (به‌صورت ویدئوکنفرانسی) اظهار داشت: علاقه‌مند بودم که به‌صورت حضوری در آن استان شهیدپرور، در مسلخ عشق سرداران بزرگی همچون سردار همت، خرازی و دیگر شهدای بزرگوار دفاع مقدس قدم بنهم؛ اما با توجه به شرایط کرونا نتوانستم در جمع شما سبزپوشان و همرزمان خودم حاضر شوم و از این بابت از همه همکاران عذرخواهی می‌کنم.

وی در ادامه عنوان کرد: بسیار خرسندم که اعتماد به نسل دوم انقلاب و جوانگرایی به‌عنوان یک فریضه در سازمان عقیدتی سیاسی نهادینه شده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا تصریح کرد: هرچند در بیانیه هفته ناجا و روز نیروی انتظامی بنده اعتقادات و باور‌های قلبی خودم را به همه کارکنان ناجا اعلام کردم و از همه رؤسای عقیدتی سیاسی خواستم تا پیام مرا به آخرین فرد در کلانتری و پاسگاه برسانند؛ اینکه حضرت امام خامنه‌ای عزیز رضایت خودشان را از روند عملکرد نیروی انتظامی اعلام داشتند، باعث افتخار است و این مسئولیت ما را چندبرابر می‌کند و باید به سمت تحقق نیروی انتظامی در تراز انقلاب اسلامی برویم.

حجت الاسلام ادیانی عنوان کرد: باید خدا را شکر کنیم که ما را خدمتگزار اسلام و امت مسلمان و مومن ایران اسلامی قرار داد؛ خداوند بر ما منت نهاده و باید تلاش کنیم از این مسئولیت‌ها برای خدمتگزاری به کارکنان خدوم ناجا استفاده کنیم.

وی به فرمایشی از مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند «آنانکه در نیروی انتظامی خدمت کنند به معنای واقعی کلمه مجاهدان فی سبیل الله هستند و خدمت به این مجاهدان یک توفیق بزرگ و یک افتخار بی نظیر است».

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا عنوان کرد: یک مسئول باید اهل گوش دادن به درد دل و پیشنهاد زیرمجموعه خودش باشد؛ پیامبر (ص) نیز اهل گوش دادن بود؛ بنابراین باید به خواسته‌ها گوش بدهیم و در جهت اصلاح مشکلات قدم برداریم.

حجت الاسلام ادیانی گفت: نیروی انتظامی مصداق این آیه است که «یحبّهم و یحبّونه» یعنی هم خدا را دوست دارند و هم خدا آن‌ها را دوست دارد. خداوند کارکنان خدوم ناجا را برای خدمت به دین اسلام برگزیده است.

وی ادامه داد: در آستانه هفته ناجا هستیم، بنابراین باید در این هفته این حس را که شما زیرمجموعه خود را دوست دارید به آن‌ها منتقل کنید؛ چراکه آن‌ها مجاهدان فی سبیل الله هستند و در خدمت دین خدا هستند و با مال و جان خود در راه خدا جهاد می‌کنند و ملامت ملامتگران در اراده آهنین مجاهدان ناجا تاثیری ندارد؛ هفته ناجا تکریم و نشان دادن چهره جهادی نیروی انتظامی به همگان است.

حجت الاسلام ادیانی گفت: حضرت امام خامنه‌ای فرموده اند «نیروی انتظامی یک سازمان خدمت‌رسان است، در اثر مجاهدت این‌ها در مرزها، جاده‌ها، شهر‌ها و روستا‌ها امنیت، آسایش و آرامش برقرار است».

وی خاطرنشان کرد: ما از مردم و برای مردم و در خدمت مردم هستیم. نیروی انتظامی یک نیروی مسلح اجتماعی است. با مردم زندگی می‌کند و برخورد‌های نیروی انتظامی با اراذل و اوباش برای تامین امنیت مردم است؛ وظیفه نیروی انتظامی مقابله با مخلّان نظم و امنیت و کسانی است که حقوق شهروندی را رعایت نمی‌کنند. همه اقدامات ناجا برای مردم است و این افتخار بزرگی است برای ما که مصداق آیات جهاد در راه خدا هستیم و از این بابت خدا را شکر می‌کنیم.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه مردم خوزستان حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند؛ گفت: مسئولان و فرماندهان استان تلاش کنند تا مردم آن دیار از امنیت کامل برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: تکریم، لفظ بسیار خوبی است، ما در نظام اسلامی تودیع نداریم؛ وداع و خداحافظی با چه؟ با اسلام، با نظام اسلامی، با تبلیغ؟ خیر؛ ما از زحمات یک برادر تقدیر و یک برادر دیگری را برای ادامه جهاد و مسئولیت معرفی می‌کنیم. بنده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دو ساله برادر ارجمند حجت الاسلام «اسدی ارجمندی»، جناب حجت الاسلام «غلامعلی‌تبار» را به سمت ریاست عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خوزستان منصوب می‌کنم و برای ایشان و همه کارکنان خدوم ناجا آرزوی توفیق در خدمتگزاری هرچه بیشتر به نظام مقدس اسلامی را از خداوند منان مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار