معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حداقل زمان محقق شود

محمد پاکدل گفت: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بایستی در حداقل زمان محقق شود و آن می‌تواند از طریق فرایندهای الکترونیکی در محل کار یا خانه وی باشد به‌طوری‌که مشکلی از مشکلاتش حل گردد.
کد خبر: ۴۲۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ - 14October 2020

خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران در حداقل زمان محقق شود

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «محمود پاکدل»  معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور امروز در آیین معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان، اظهار داشت: در تبیین جایگاه خدمت، بایستی به منشأ ابتدایی آن برسیم زیرا خدمت به مردم بالأخص خانواده شهدا و ایثارگران، ما را در آخرت بیمه خواهد کرد.

وی افزود: همان‌طور که در قرآن، خداوند متعال می‌فرمایند شهدای گرانقدر زنده‌اند و نزد ما روزی می‌خورند، آنها ناظر بر اعمال ما بوده و خدمت ما به خانواده‌شان را زیر نظر دارند.

معاون تعاون و اشتغال سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور عنوان کرد: بایستی با حساسیت بیشتری کار کنیم و مروج فرهنگ ایثار و شهادت بوده و آن را در جامعه اشاعه دهیم. امورات فرهنگی در ترویج برنامه‌های زنده نگه‌داشتن یاد شهدا، افزایش روحیه شهادت‌طلبی، حفظ آثار شهدا و اسناد دفاع مقدس، محور قرار دادن قبور شهدا برای زیارتگاه و … از موارد مهم و مورد تأکید اوحدی، ریاست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

وی بیان کرد: خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بایستی در حداقل زمان محقق شود و آن می‌تواند از طریق فرایندهای الکترونیکی در محل کار یا خانه وی باشد به‌طوری‌که مشکلی از مشکلاتش حل گردد.

پاکدل تصریح کرد: بایستی با نیت فی سبیل الله در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و با کمک سایر نهادها به جایگاهی مطلوبی برسیم که مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به کمبود وقت و ضرورت کار جهادی، اظهار داشت: در زمینه پرداخت دیون مطلبات ایثارگران، هفت هزار دویست میلیارد تومان تبدیل به‌نقد شده و مطالباتی که از سال ۹۱ مانده، پرداخت‌شده است.

معاون تعاون و اشتغال سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با استانداران و وزارتخانه‌های کار، صمت، میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی در حوزه اشتغال، افزود: هرگونه تغیر و تحول باعث می‌شود مدیر جدید با ایده‌های جدید و بهتری خود را تطبیق دهد.

وی قدرشناسی از فرهنگی که از عاشورا به ما منتقل‌شده و تلاش در دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) را ضروری دانست و گفت: فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت‌طلبی بود که پرستاران و کادر درمان ما به تأسی از دوران دفاع مقدس و به برکت خون ۲۳۰ هزار شهید کشور، در خط مقدم مبارزه با کرونا جلوه‌های زیبایی را خلق کردند.

مجید عابدی، مدیرکل ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات بنیاد شهید، با اشاره به گرامیداشت ایام ۲۸ صفر، اظهار داشت: در مدیریت جدید بنیاد، داشتن روحیه جهادی، خدمت شبانه‌روزی و نظم و انضباط مالی و اداری به‌شدت موردتاکید است.

وی افزود: خداوند حرکات، سکنات و اعمال ما را نظارت می‌کند، نباید در محضر خداوند گناه کرد، خدمت نکردن نیز خود گناه بزرگی به شمار می رود، باید برای خدمت مطلوب بر صندلی‌هایی که تکیه داده ایم بکوشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار