مدیر سازمان بسیج کارگری سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

تجلیل از خانواده شهدای کارگر در سیستان و بلوچستان

سرهنگ پاسدار «محمد قورزایی» از تجلیل خانواده شهدای قشر کارگر استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳ - 15October 2020

تجلیل از خانواده شهدا کارگر در سیستان و بلوچستانسرهنگ پاسدار «محمد قورزایی» مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زاهدان اظهار داشت: کارگران در حوادث انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت و غیرت در صحنه بودند.

وی افزود: کارگران ستون اصلی اقتصاد جامعه هستند و سربازان جنگ افتصادی و موثرترین قشر در گردش چرخه تولید ملی و تحقق شعار سال (جهش تولید) هستند.

قورزایی با تاکید بر بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب که بر تلاش و تولید هوشمند و با کیفیت محصول ایرانی و حول محور روحیه ایثار و فداکاری مقاومت کار مبنی بر علم باشد، ادامه داد: از ۲۵ مهر تا یکم آبان سال جاری به عنوان هفته تبیین نقش کارگران در دفاع مقدس نامگذاری شده که ویژه برنامه‌هایی برای قشر کارگر در سطح استان اجرا می شود.

این مسول ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا اکثر برنامه‌ها در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل قرآن به نیابت از ۳۷ شهید کارگر استان در سالروز رحلت رسول مکرم اسلام، برپایی ایستگاه سلامت، اجرای رزمایش کمک مومنانه در سالروز شهادت امام رضا از مهمترین برنامه‌های اجرایی در طول هفته است.

مدیر سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه سلمان تولید و انتشار عکس نوشته های دفاع مقدس و بیانیه گام دوم انقلاب در فضای مجازی، برگزاری شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، اجرای طرح حاتم و حمایت از کالای ایرانی، ارائه خدمات مشاوره بهداشتی، اجرای کارگاه آموزشی مجازی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری مسابقه کتابخوانی بیانیه گام دوم انقلاب، اهدا خون توسط کارگران، برگزاری یادواره شهدا کارگر، تجلیل از خانواده شهدای کارگر در استان، عطرافشانی گلزار شهدا را از مهمترین برنامه‌های اجرایی در هفته تبیین نقش کارگران در دفاع مقدس بر شمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها