با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی فرمانده سپاه کربلا از حماسه حضور مردم دیار علوی در آئین شهدای خان‌طومان

سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خان‌طومان تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۴۲۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ - 15October 2020

قدردانی فرمانده سپاه کربلا از حماسه‌آفرینی مردم دیار علوی در آئین شهدای خان‌طومانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم، شهیدپرور و ولایت‌مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خان‌طومان تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است:

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می‌پراکند و صفا و معنویت می‌آفریند. حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین درود بر روح پاک و مطهر شهدا بویژه پنج شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان که امروز با عطرآگین ساختن فضای ایران اسلامی بویژه استان مازندران در آستانه رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، صفر عاشورایی را برای مردم رقم زدند تا دوباره این سخن امام راحل را که «این محرم و صفر است اسلام را زنده نگه داشته است» در دنیا طنین‌انداز کنند.

شهدایی که با فرماندهی سیدالشهدای محور مقاومت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» نماد ایستادگی و مقاومت شدند و آوازه، ظلم‌ستیزی و حق‌طلبی آنها جوامع بین الملل را پرکرده است و با شجاعت و اتکال به قدرت خداوند، کاخ شیشه‌ای استکبار جهانی را در هم شکسته و فروپاشی قدرت پوشالی شیطان اکبر را به دنیا نشان دادند.

خداوند عزوجل را شاکریم که در این ایام، میزبان پنج شهید والامقام و حماسه‌ساز خان‌طومان بودیم که با خون خویش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بخشیدند تا امروزه ایران به عنوان الگوی اقتدار و مقاومت در منطقه غرب آسیا و نیز در دنیا، طلایه‌دار انقلاب جهانی حضرت صاحب العصر و الزمان (اروحنا له فداء) باشد.

خاضعانه و در کمال ادب و احترام مراتب قدردانی خود را ازخانواده‌های معظم، نجیب و صبور شهدای عزیز مدافع حرم کربلای خان‌طومان را اعلام می‌دارم. خانواده شهدای مدافع حرم با هیچ قشر دیگری قابل مقایسه نیستند چرا که با صبر و گذشت‌شان مظهر فداکاری و ایثار در پیشبرد اهداف انقلاب شدند. شهدای مدافع حرم گوهر درخشان هستند و خانواده های شهدا گنجینه معرفت که با رفتار، ایمان و صبوری گوهر درخشان را در معرض دید همگان قرار دادند.

همچنین از صدا و سیمای مرکز استان، رسانه‌های مازندران و فعالان فضای مجازی که در اطلاع رسانی و انعکاس پرشور واقعه بازگشت پیکرهای مطهر، هنرمندانه، بصیرت و معرفت شهدایی را در تاریخ ایران اسلامی و دیار علویان ثبت و ضبط کردند و در ایجاد شور و شعور عاشورایی حماسه‌سازان کربلای خان‌طومان و احیاء و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آحاد مردم جامعه نقش موثر و اثرگذار داشتند، کمال قدردانی و تشکر را دارم.

و در آخر به درگاه حضرت حق، سجده شکر بجا می‌آورم بخاطر همت والای مردم شریف، بصیر و شهیدپرور مازندران که در همه لحظات و عرصه‌های انقلاب، با وجود شرایط و محدودیت‌های کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، همگان را مبهوت حضور وصف‌ناپذیرخود کردند، و با حضور عاشورایی در مراسم‌های حماسه سازان کربلای خان‌طومان که امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند، بار دیگر با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آرمان‌های امام و شهدا، تجدید بیعت کرده و میثاق عشق بستند.

حضور بی‌مانند مردم شهیدپرور مازندران در مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکرهای مدافع حرم کربلای خان‌طومان بار دیگر پیوند ناگسستنی و ارادت قلبی مردم به شهدای مدافع حرم را نشان داد. این حضور بابصیرت مسلماً اجر و پاداش الهی را برای مردم و خیر و برکات برای استان ولایتمدار مازندران دارد.

بعنوان سرباز اسلام و خدمتگزار کوچک مردم وظیفه خود می‌دانم از حضور حماسی و کم‌نظیر همه آحاد مردم در مراسم شهدای عزیز قدردانی کنم. ان‌شاء‌الله بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه روشن و پرفروغ شهدای عزیز و گرانقدرمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها