پنجشنبه شهدایی در «مازندران» و «البرز»/ پیکر‌های ۶ شهید مدافع حرم تشییع و خاکسپاری شدند

پیکر‌های مطهر شش شهید مدافع حرم، امروز (پنجشنبه) در استان‌های مازندران و البرز تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۴۲۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 15October 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر‌های مطهر شش شهید مدافع حرم، امروز (پنجشنبه) همزمان با ایام عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، در استان‌های «مازندران» و «البرز» تشییع و به خاک سپرده شدند.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» با حضور مردم و مسئولان به‌صورت خودرویی در «ساری» تشییع شد و طبق وصیت شهید، در جوار شهدای آرامگاه «ملامجدالدین» آرام گرفت. همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» نیز امروز در «قائمشهر» تشییع و خاکسپاری شد.

پنج‌شنبه شهدایی در «مازندران» و «البرز»/ پیکر‌های ۶ شهید مدافع حرم تشییع و خاکسپاری شدند

تشییع پیکر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» در ساری

شهید مدافع حرم «علی عابدینی» نیز یکی دیگر از شهدایی بود که امروز پیکر مطهر وی توسط مردم خون‌گرم خطه شمال کشور، تشییع و خاکسپاری شد، بر این اساس، مردم «فریدونکنار» پیکر مطهر شهید مدافع حرم «علی عابدینی» را به‌صورت خودرویی تشییع کردند و سپس پیکر مطهر این شهید والامقام جهت خاکسپاری به زادگاهش روستای «فرم» منتقل شد.

آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) در «آمل» نیز امروز میزبان پیکر مطهر شهید مدافع حرم «رضا حاجی‌زاده» بود؛ بر این اساس، پیکر مطهر این شهید والامقام امروز باحضور مردم و مسئولان شهر «آمل» تشییع و در آستان مقدس این امامزاده خاکسپاری شد. در «بابل» نیز مردم به استقبال پیکر مطهر شهید مدافع حرم «حسن رجایی‌فر» آمدند و پس از تشییع پیکر مطهر وی، او را در زادگاهش روستای «کامی‌کلا» به خاک سپردند.

پنج‌شنبه شهدایی در «مازندران» و «البرز»/ پیکر‌های ۶ شهید مدافع حرم تشییع و خاکسپاری شدند

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم «رضا حاجی‌زاده» در «آمل»

پنج‌شنبه شهدایی در «مازندران» و «البرز»/ پیکر‌های ۶ شهید مدافع حرم تشییع و خاکسپاری شدند

تشییع پیکر شهید مدافع حرم «حسن رجایی‌فر» در «بابل»

استان «البرز» یکی دیگر از خطه‌های این مرز و بوم بود که امروز عطر و بوی «شهادت» در آن پیچید. بر این اساس، پیکر مطهر شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام «مجید سلمانیان» از سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تا امامزاده طاهر (ع) کرج به‌صورت خودرویی تشییع و در آستان مقدس این امامزاده به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید:

* نگاهی به زندگی‌نامه هشت شهید مدافع حرم که به‌تازگی پیکرشان بازگشته است

خاطرنشان می‌شود؛ قرار است پیکر مطهر شهید مدافع حرم زکریا شیری، روز شنبه (۲۶ مهر) مصادف با سالروز شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) تشییع و در گلزار شهدای شهر «اقبالیه» قزوین خاکسپاری شود. همچنین پیکر مطهر شهید مدافع حرم «مهدی نظری» نیز روز گذشته (چهارشنبه) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در «اندیمشک» تشییع و خاک‌سپاری شده بود.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار