نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

سبک زندگی شهدا کرامت و عزت به دنبال دارد

حجت‌الاسلام امان‎الله علیمرادی گفت: ملتی که به شهدا اقتدا کنند، ملتی زنده و با نشاط است و سبک زندگی شهید یک اصل دارد که ریشه شرافت، کرامت و عزت از آن اصل نشات می گیرد.
کد خبر: ۴۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲ - 15October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «امان‌الله علیمرادی» در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در کرمان ضمن عرض تسلیت رحلت پیامبر (ص) و شهادت امام رضا (ع) اظهار داشت: امروز شهر کرمان افتخار این را دارد که میزبان حضور مبارک پیکر مطهر دو شهید عزیز تازه تفحص شده «حسن حسنی سعدی» و «حسین رسولی فریدونی »باشد.

وی با بیان اینکه جایگاه و مقام شهید در محضر خدا بسیار بالا است گفت: شهید زنده است و قبل از اینکه خون پاک شهید به زمین برسد به زندگی ملکوتی و مقام حیات الهی دست یافته و به دیدار پروردگارش نائل می شود.

علیمرادی تصریح کرد: ملتی که به شهدا اقتدا کنند، ملتی زنده و با نشاط است و سبک زندگی شهید یک اصل دارد که ریشه شرافت، کرامت وعزت از آن اصل نشات می گیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند خود خریدار شهید در این دنیا است عنوان کرد: در واقع طرف معامله حیات شهید خداوند است نه چیز دیگر و شهدا تمام دارایی خود را در این راه می بخشند.

در ادامه «علی حسینی » مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه نیروهای مردمی و بسیجی، سپاه و ارتش در دفاع از حریم و مرزهای ایران همواره در میدان حضور داشته و بیش از 60 شهید تقدیم اسلام کرده است.

وی عنوان کرد: خواست و مطالبه شهدا از همه ما این است که در هر مسئولیتی که هستیم و در هر جای این سرزمین که خدمت می کنیم، گره گشایی از کار مردم داشته باشیم.

حسینی متذکر شد: همه ما وظیفه داریم در کنار ولایتمداری و پیروی از فرامین رهبری همواره مسیر درست را انتخاب و در آن مسیر قدم برداریم و خدمتگزار مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار