چهل‌سالگی سرو/ شهید «محمودرضا وطنخواه تفتی»:

‌ای انسان‌های غافل از اعتیاد به جنس‌های غربی و شرقی بپرهیزید

شهید «محمودرضا وطنخواه تفتی» در فرازی از وصیت‌نامه خود آورده‌است: ای انسان‌های غافل از این اعتیاد به جنس‌های غربی و شرقی بپرهیزید.
کد خبر: ۴۲۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ - 15October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «محمودرضا وطنخواه تفتی» ۲۶ فروردین ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد و تا پایان دوم متوسطه در رشته تجربی تحصیل کرد. با اغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و مسئول قبضه راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام در ۱۴ مرداد ۱۳۶۶ در سردشت هنگام درگیری با نیرو‌های عراقی به شهادت رسید.  

در ادامه وصیت‌نامه شهید را از نظر می‌گذرانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فلیقاتل فی سبیل الله الذین یشرون الحیوة الدنیا بالاخرة و من یقاتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما»

مومنان باید در راه خدا با آنکه حیات دنیا را برآخرت برگزیده اند بستیزند و هرکس در جنگ به راه خدا کشته شود یا پیروز گردد پس بزودی بر او پاداش عظیم خواهیم داد. «سوره نساء آیه ۷۴»

«آیا گمان می‌کنید که به بهشت داخل می‌شوید و حال آن که خداوند آنانکه در راه او جهاد کرده‌اند و استقامت ورزیده‌اند میشناسد» «سوره آل عمران آیه ۱۴» 

من محمود رضا وطنخواه یکی از صد‌ها هزار گل‌های پرپر شده در راه اسلام و قرآن انشاالله که مورد قبول خداوند می‌باشم و با درود فراوان به حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان مهدی موعود (عج) و نایب برحقش امام خمینی و شهیدان صدر اسلام وصیت خود را به شما عرض می‌کنم.

امت مسلمان دوستان و خویشاوندان عزیزم! از شما تقاضا دارم بر تمام کلمات این وصیت‌نامه دقت کنید این خواهش‌ها پس از عمری اینک با شما در میان گذاشته می‌شود.

اولا از شما می‌خواهم که مرگ را واقعا باور داشته باشید و بدانید لذات و خوش گذرانی‌ها و بالاخره دنیای فانی است و سپس دنیای آخرت که همانا هوسران و تابع نفس منتظر جزای خود و آن مومن که نمی‌توان گفت رنجکش، چون انسان درستکار هنگام رنج دنیایی لذت بیشتر از همه دارد باقی است و به انتظار بهشت در عالم دورزخ.

می‌دانم وقتی از دنیای فانی می‌روم به هر نحوی است می‌خواهم چیزی بگویم زیرا که آنگاه نمی‌توانم سخنی را به شما بگویم پس حالا به غافلان عرض می‌نمایم. ‌ای انسان‌های غافل از این اعتیاد به جنس‌های غربی و شرقی بپرهیزید.

آیا تا به حال فکر کرده اید که برای چه چیز اعمالی را انجام می‌دهید از شما که همین طور که انتظار می‌رود که از اعمال ناپسند و غیر اسلامی و انسانی بپرهیزید و سعی نمایید که از ضد انقلاب دوری نمایید، چون می‌دانید که ضد انقلاب در انتظار فرصتی است که ریاست این پهنه خاکی را بگیرد پس تا آنجا که می‌توانید با مشکلاتی که می‌دانم که به طور بهانه است مبارزه کنید.  

این امت خون‌های ریخته شده شهیدان را فراموش نخواهند

تو‌ای ضد انقلاب پلید این امت خون‌های ریخته شده این شهیدان را فراموش نخواهند کرد پس تو خود بیا و در خود بنگر که چرا ناسزا می‌گویی و یک بار هم که شده بر نفس خود واقف شو و نخواه که برای رفاه خودت اسلام و انسانیت واقعی را از بین ببری و شما مردم و جوانان عزیز نکند که برای غریزه جنسی از کمیته یا ارگان‌های دیگر بدگوی کنید.

می‌دانم انشاالله با آگاهی کامل حرفی بر علیه ارگان‌های انقلابی زده نخواهد شد و اختلاف‌های اندک بین دولت و بسیاری از مردم هم توسط خود مردم به پایان خواهد رسید و امیدوارم که دیگر به تمسخر مردم شهر‌های دیگر نپردازید که حرام است و موجب اختلاف خواهد شد. دیگر حرفی با امت ندارم و تمام این حرف‌ها برای تذکر بود، چون خود خلق بر همه چیز آگاه می‌باشند.

برای خانواده و دوستان: مادرم نمی‌دانم که با چه زبانی از شما تشکر کنم و تنها می‌توانم از شما خواهش کنم که رضایت خودتان را جلب من کنید. و ‌ای مادرم انشاالله که دین خود را به دین خود ادا نمودید پس جای گریه ندارد. من مرده بودم هم اینک زنده شدم و هرگاه هم که بی اختیار اشکی در آمد برای امام حسین (ع) و علی اکبر و قاسم باشد که همانا اجر فراوان نزد خدا دارد.

پدر جان‌، ای سالار و سرورم از شما عاجزانه تشکر نموده و از شما انتظار عفو دارم، چون در زندگی‌ام فرصتی پیش نیامد که از شما مادر و پدرم معذرت خواهی کنم و از شما می‌خواهم که زیاد ناراحت و اندوهگین نباشید و آرام و مانند همیشه ثابت قدم و استوار باشید.

خواهرانم به شما نمی‌دانم که چه سفارشی کنم اگر بگویم که حجابتان را رعایت کنید که یقیناَ مراعات خواهید کرد فقط می‌توانم برای شما الگوی را یادآوری نمایم که به آن درجات اعلا الهی برسید که همان حضرت فاطمه (س) و زینب (س) آن می‌باشد. پس مانند این دو زن مبارکه اسلام تبعیت کنید و سعی در کسب فضایل الهی نمایید.

شما‌ ای برادر عزیزم شما را سفارش به تقوا می‌کنم همان گونه که داشتید می‌نمایم؛ و سرانجام از شما و خواهرانم اگر نارضایتی از من دیده‌اید تقاضای عفو می‌نمایم. شما ‌ای دوستان و خویشاوندان سعی کنید که همیشه بر سر خاکم فاتحه بخوانید و از خدا بخواهید مرا بیامرزد.

دوستان باز می‌خواهم ارزش‌هایی را بیابید و سعی کنید ارزش‌هایی اسلامی را بیابید و ارزش‌های غربی و غیر اسلامی را بدور بریزید و سعی در کسب فضیلت بنمایید. دانش آموزان و دوستان و ای بر شما اگر اسلحه‌ام فقط برای بهانه‌های دنیوی بر زمین افتاده باشد و شما وظیفه خود را در قبال این انقلاب انجام ندهید؛ و در آخر از شما واقعا و عاجزانه تقاضای عفو و بخشش دارم امیدوارم که یادتان نرود.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار. خداحافظ.

والسلام 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار