رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق:

خانواده شهدا اسوه‌های حقیقی صبر و بردباری هستند

حجت‌الاسلام «علی محمد روشندل» با بیان اینکه خانواده شهدا، اسوه‌های حقیقی ایثار، صبر و بردباری هستند، گفت: شهدا نیز راه خدا را به‌خوبی شناخته و خون خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.
کد خبر: ۴۲۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ - 16October 2020

خانواده شهدا اسوه‌های حقیقی صبر و بردباری هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علی محمد روشندل» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق صبح امروز در دیدار با خانواده شهدای شهرستان خوسف، اظهار داشت: شهدا از تمام سرمایه، هستی و جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند.

وی اقتدار و صلابت امروز جامعه را مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران دانست و بیان داشت: خانواده شهدا، اسوه‌های حقیقی ایثار، صبر و بردباری هستند و شهدا راه خدا را به‌خوبی شناخته و خون خود را نثار اسلام و انقلاب کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق اضافه کرد: صبری که خانواده شهدا دارند کمتر از شهادت نیست، درود بر شما به‌خاطر صبری که دارید و رسالتی که به خوبی انجام دادید و فرزندان رشیدی را به جامعه تحویل دادید.

روشندل مطرح کرد: صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا برای آحاد مردم یک الگو و درس بزرگ است تا در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون شهدا از آرمان‌های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم.

وی دیدار با خانواده شهدا را از وظایف مسئولان دانست و با تأکید بر اینکه شهدا و خانواده آنها حق بزرگی بر گردن ما دارند، تبیین کرد: امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شرق خاطرنشان کرد: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادت‌ها و جوانمردی‌های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و امیدواریم ادامه‌دهنده راه آن بزرگان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار