معرفی تیم‌های برتر در مرحله اول اولین دوره مسابقات لیگ سه‌گانه ترکیبی بسیج در تبریز

اولین دوره مسابقات لیگ سه‌گانه ترکیبی بسیج تبریز، جام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، با معرفی تیم‌های برگزیده مرحله اول به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۲۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ - 16October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، اولین دوره مسابقات لیگ سه‌گانه ترکیبی بسیج تبریز، جام شهید «حاج قاسم سلیمانی»، با معرفی تیم‌های برگزیده مرحله اول به کار خود پایان داد

این لیگ در سه مرحله و با هدف استعدادیابی برای عضویت در تیم‌های پایه باشگاه مقاومت و شرکت در مسابقات کشوری این رشته برگزار شد که این مسابقات با حضور 65 ورزشکار در قالب 13 تیم، در حالی مرحله اول خود را به پایان رسانید که تیم‌های حوزه مقاومت امام علی النقی(ع)، تیم الف حوزه مقاومت امام حسین(ع) و تیم ب حوزه مقاومت امام حسین(ع) عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

این گزارش می‌افزاید تیم‌های حاضر در رشته‌های دوی 1500 متر، تیراندازی و دوچرخه‌سواری به مسافت پنج کیلومتر با یکدیگر به رقابت پرداختند که مرحله دوم این مسابقات در آذر و مرحله سوم آن در بهمن‌ماه ادامه خواهد یافت.

گفتنی است؛ مسابقات لیگ سه‌گانه ترکیبی بسیج تبریز با مشارکت هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، تربیت‌بدنی بسیج شهرداری و معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در دهکده ورزشی مقاومت برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار