شهردار منطقه 22 در پنجمین یادواره شهدای مسجد حضرت علی ابن الحسین (ع)؛

اجازه ندهیم دشمن میانمان تفرقه بیندازد

شهردار منطقه 22 گفت: رهروان راه شهدا همان جوانانی هستند که وقتی جرقه فتنه سال 88 زده شد، به میدان آمدند و اجازه ندادند دشمن میان آحاد ملت تفرقه بیندازد.
کد خبر: ۴۲۲۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ - 01March 2015

اجازه ندهیم دشمن میانمان تفرقه بیندازد

به گزارش خبرنگار اجتماعی " دفاع پرس "، در پنجمین یادواره 47 شهید مسجد علی ابن الحسین (ع) که با حضور خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس، بسیجیان و بسیاری از شهروندان برگزار شده بود، قاسم مولایی شهردار منطقه 22 شهرداری تهران، فرمانده حوزه 211 صاحب الامر (عج)  با استقرار در جایگاه سخنران با یادآوری خاطراتی از حماسه سازان دوران دفاع مقدس، از خود گذشتگی ها و دلاورمردیهای همرزمان شهیدش در سالهای جبهه و جهاد و آرزوی سلامت برای خانواده های معظمشان گفت: شهدا برکت زندگی، نظام و انقلاب ما هستند، با آنها زندگی کرده ایم و هنوز هم زندگی می کنیم. لازم است هر روز در ذهنمان و بخودمان یادآوری کنیم که شهدا چه کسانی بودند و برای ما چه کردند. افتخار ما این است که بسیجیانی که سنشان به سالهای جبهه و جهاد نمی خورد، پایشان را جای پای شهدا و فرزندانشان می گذارند و سعی دارند، پیرو فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) باشند که فرموده اند امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به اینکه جوانان بسیجی برای جان دادن در راه اسلام، کشور اسلامی ایران و ولایت فقیه آماده اند و سر از پا نمی شناسند، افزود: امروز بعضی ها با جهت گیریهای خاص می خواهند بین بسیجیان و مردم تفرقه بیندازند. به خیال خودشان دارند ترویج دین و قرآن می کنند اما در عمل، کارشان تفرقه انگیزی است. متاسفانه عکس شهدا را می بینیم ولی عکس شهدا عمل می کنیم. به کسی اجازه ندهیم بین ما و شهدا جدایی بیندازد، نگذاریم از الفاظی استفاده شود که شان و مقام والای بسیج و بسیجیان زیر سئوال برود . امروز در همین مسجد بچه های بااخلاص، باصفا، بی ریا، با تقوا ، تحصیل کرده و توانمند فعالند. اگرچه نمی توانیم دینمان را به شهدا ادا کنیم، اما دست کم می توانیم تا جایی که در توانمان هست، به تکلیفمان در همین خصوص عمل کنیم. امیدواریم خداوند توفیق دهد ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار