چهل‌سالگی سرو/ وصیت‌نامه شهید «غلامحسین یوسف پور»؛

عزت و شرف زندگی خود را صرف اسلام کنیم

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «غلامحسین یوسف پور» آمده است: امروز روز امتحان الهی است پس به جبهه‌ها هجوم آورید؛ ما روزی دنیا فانی را باید وداع گوییم، پس بهتر است عزت و شرف زندگی خود را صرف اسلام کنیم و به لبان سرخ شهادت بوسه زنیم.
کد خبر: ۴۲۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱ - 16October 2020

عزت و شرف زندگی خود را صرف اسلام کنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «غلامحسین یوسف پور» فرزند «یوسف» در چهارم آبان 1340 در شهرستان «شفت» به دنیا آمد و در تاریخ 18 اردیبهشت 1361 در «كامياران» بر اثر اصابت گلوله به سينه به شهادت رسيد.

وصیت نامه شهید:

با درود و سلام به امام زمان «عج الله» و نائب بر حقش خمینی بت شکن؛ و سلام به شهدای راه خدا و خانواده های شهدا و ملت شهید پرور ایران اسلامی.

اینک فضل و رحمت واسعه خداوند شامل حال بنده حقیر شده و زمان وصول به لقاء حق و پرواز به معشوق رسیده است. من وصیت نامه ام را در حالی آغاز می کنم که اینجا جنگ و خون ریزی است و هر لحظه امکان کشته شدن من وجود دارد. خدایا می دانی برای این این عازم جبهه شدم که شاید بتوانم قدمی در راه رضای تو بردارم. بارخدایا مرگم را آن چنان قرار بده که کفاره گناهانم را ادا کرده باشم.

مردم مواظب باشید که وابستگی دنیوی شما را فریب ندهد که دنیا فانی است، آنچه باقی می ماند اعمال نیک و بد آدمی است. اگر انسان کمی به حساب خود برسد متوجه می شود لحظه لحظه زندگی خود پرستی است. ای انسانها به درگاه خدا ناله کنید و از او طلب بخشایش کنید، او تنها یار و یاور انسان است. امروز روز امتحان الهی است پس به جبهه ها هجوم آورید؛ ما روزی دنیا فانی را باید وداع گوییم، پس بهتر است عزت و شرف زندگی خود را صرف اسلام کنیم و به لبان سرخ شهادت بوسه زنیم.

ای جوانان عزیز اسلام را زنده نگهدارید و انجام وظیفه کنید. دلهایتان را با یاد خدا محکم کنید تا فکر ترک دنیا شما را مضطرب نسازد.آری من این راه را با میل و رغبت انتخاب کرده ام، زیرا شهادت فیض الهی است ان شاءالله نصیبم گردد.

پدر و مادر عزیزم نمی دانم چطور از زحماتی که برایم کشیده اید تشکر کنم. پدرم در مرگ من مبادا ذره ای ناراحت شوی، بلکه به شهادت فرزندت افتخار کن. بر سر مزارم ناکام ننویسید و لباس سیاه نپوشید، زیرا فرزندت آگاهانه راهش را انتخاب کرد.

مادرم همچون حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مقاوم و استوار باش. ناراحتی نکن، زیرا فرزندت پیش علی اکبر حسین(علیه السلام) رفته است، از خدا بخواه گناهانم را عفو کند.

از خواهران می خواهم به حضرت زینب (سلام الله علیها) اقتدا کنند و نگذارید مادرم تنها بماند. حجاب اسلامی را رعایت کنید و برای دیگران الگو باشید، زیرا برادرتان به خاطر حفظ اسلام و بشریت به جبهه رفت.

برادرم این را بدان که برادرت فقط برای اسلام عزیز و قرآن کریم فدا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار