معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تولید بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات نظامی در داخل کشور/ زمان تولید ایده به محصول در وزارت دفاع یک سال است

امیر سرتیپ شعبانیان با بیان اینکه زمان تولید ایده به محصول در وزارت دفاع یک سال است، گفت: بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات نظامی در داخل کشور تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷ - 18October 2020

بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات نظامی در داخل کشور تولید می‌شود/ زمان تولید ایده به محصول در وزارت دفاع یکسال استامیر سرتیپ «سعید شعبانیان» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه در زمینه فعالیت‌های دفاعی امروز درصد بالایی از وسایل و تجهیزات نیروهای مسلح را خودمان تامین می‌کنیم، اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۹۵ درصد از تجهیزات نظامی را خودمان در داخل کشور تولید می‌کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته زمان تولید ایده به محصول چهار تا شش سال طول می‌کشید که این موضوع امروز به یک تا یک و نیم سال رسیده است؛ امروز در کمترین زمان ممکن به درخواست‌های یگان‌های نیروهای مسلح برای الحاق تجهیزات پاسخ داده می‌شود.

امیر شعبانیان خاطرنشان کرد: ما امروز هیچ نیازی به خارج نداریم و این‌ها همه به مدد تحریم‌ها به انجام رسیده است. اگر تحریم نمی‌شدیم، امروز در این جایگاه نبودیم. 

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما و وزارت دفاع در سایه این تحریم‌ها و با استفاده از نبوغ و ابتکار جوانان این مرز و بوم توانستند به جایگاهی بالا در ایجاد توان بازدارندگی دست یابند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار