وصیتنامه شهید«سید محمد تقی بحرانی»؛

پیام خونین شهیدان را به گوش جهانیان برسانید

شهید«سید محمد تقی بحرانی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: این شمایید که باید سلاح از دست افتاده‎ی مرا برگیرید و پیام خونین شهیدان را به گوش جهانیان برسانید.
کد خبر: ۴۲۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۲ - 17October 2020

پیام خونین شهیدان را به گوش جهانیان برسانیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «سید محمدتقی بحرانی» در سال 1349 در بوشهر به دنیا آمد و سرانجام در تاریخ 4/10/65 در عملیات کربلای4 به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون».

آنان که ایمان آوردند و هجرت کردند و جهاد کردند در راه خدا با مال ها و جان هایشان ، نزد خداوند اجری عظیم دارند، آری آنان رستگارند.(قرآن کریم . سوره توبه آیه 20)

بالاترین خوبی ها نزد خداوند شهادت در راه خداست .(پیامبر اکرم«ص»)

اینجانب «سید محمد تقی بحرانی»، فرزند سید هادی، متولد 1349 ه.ش دارای شماره شناسنامه ی 29844، با ایمان به خدای واحد رهسپار جهاد می شوم و چون با یاد خدا حرکت می کنیم، با هر سختی و مشکلی خواهم ساخت.

من که نوجوانی 13 ساله هستم می دانم که آمریکا و اسرائیل چه بلاهایی بر سر ملت مظلوم لبنان آوردند من می دانم که این صدام جنایت کار، به دستور چه کسی به خاک میهن اسلامی ما تجاوز کرد و من هم برای ریشه کن نمودن تمام این ظلم ها پا به صحنه ی نبرد حق علیه باطل گذاردم.

من می روم و با رفتنم درس استقامت و ایستادگی را به ملت عزیز می دهم و من مانند شمعی که نور کمی دارد، می سوزم و با سوختن خود منطقه ای را روشن می نمایم، تا دیگران در اثر این روشنایی کم آگاهی به دست آورند و آنان نیز خود را برای سوختن و روشنایی دادن آماده سازند.

همانطور که شهید رجایی به این نکته اشاره کرد که ما باید خودمان را برای فدا شدن در راه جامعه آماده کنیم.

پدر، مادر، برادر و خواهرانم امیدوارم که در سوگ من گریه نکنید.

پدر و مادرم، من امانتی از خدا نزد شما بودم که می بایست هر چه زودتر به صاحبش برگردانده می شدم و این شما بودید که می توانستید با تربیت صحیح اسلامی در امانتداری خود خیانت نکنید و به من درس آزادگی بدهید و شما نیز می توانستید مرا به ما دنیا دلخوش نمایید؛ اما خود می دانید که این کار خیانت در امانت است و شما نیز راه اول را انتخاب نموده و من نیز این درس استقامت و آزادگی را خوب فرا گرفتم و به سوی مرگی شتافتم که سعادت آخرت در آن است.

پدر و مادر عزیزم، شما زحمات بسیاری در راه بزرگ شدنم کشیدید به خصوص تو مادر عزیز دلبندم، که شب ها را به بیداری می گذراندی و این منم که باید جبران این زحمات کنم.

مادرجان، امیدوارم که مرا حلال نمایی و از اذیت هایی که در این دنیا کردم، مرا ببخشی انشاءالله.

برادر عزیزم این شمایید که باید سلاح از دست افتادهی مرا برگیرید و پیام خونین شهیدان را به گوش جهانیان برسانید.

خواهران عزیزم، شما هم می توانید با حفظ حجابتان از خون شهیدان پاسداری نمایید.

پیامی هم برای ملت مسلمان و شهید پرور دارم که پشت امام را خالی نکنید و در آخر دعای همیشگی: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار.

به امید پیروزی حق بر باطل

سرباز کوچک اسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار