معاون اجتماعی ناجا:

روزآمدی پلیس مهمترین شاخصه نیروی انتظامی/ تجارب دفاع مقدس به بدنه ناجا منتقل شده است

سردار احمد نوریان با بیان اینکه نیروی انتظامی در دفاع مقدس در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد، گفت: دفاع مقدس سرمایه‌ای بود که امروز به بدنه نیروی انتظامی منتقل شده است.
کد خبر: ۴۲۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶ - 18October 2020

روزآمدی پلیس مهمترین شاخصه نیروی انتظامی است/ دفاع مقدس سرمایه‌ای بود که امروز به بدنه نیروی انتظامی منتقل شده استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی ناجا صبح امروز و همزمان با اولین روز از هفته ناجا با حضور در برنامه صبح بخیر ایران با بیان اینکه اقتدار توام با رافت، مهربانی و نگاه دلسوزانه سرلوحه کار ما قرار دارد، اظهار داشت: برقراری امنیت، نظم، آسایش و حفظ ارزش‌‌های نظام  از وظایف نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به مردم یک نگاه مهربان توام با رافت است، گفت: نیروی انتظامی با کسانی که بخواهند از خط قرمزها عبور کنند با اقتدار برخورد خواهد کرد.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: پلیس امروز با دستیابی به علوم و تجهیزات به روز آماده ارائه خدمت به مردم و مقابله با مجرمان است.

سردار نوریان افزود: طبق نظرسنجی‌ها امروز نیروی انتظامی امین مردم است و به همین دلیل، دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی ویترین نیروهای مسلح است، گفت: مردم با شماره گیری 137 می‌توانند انتقادات خود از نیروی انتظامی را به ما منتقل کنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی در دفاع مقدس در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی فعالیت می‌کرد، افزود: دفاع مقدس سرمایه‌ای بود که امروز به بدنه نیروی انتظامی منتقل شده است.

سردار نوریان اضافه کرد: در دفاع مقدس بیش از 200 هزار نیرو از نیروی انتظامی به جبهه ها اعزام شدند و نیروی انتظامی در دفاع مقدس هشت هزار و 500 شهید تقدیم نظام کرد.

معاون اجتماعی ناجا عنوان کرد: امروز باب شهادت به جهت ایثار، خدمت صادقانه و از خودگذشتی در نیروی انتظامی باز است و همکاران من در کنار سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با اشرار، قاچاقچیان مواد مخدر و اراذل و اوباش هستند.

وی ادامه داد: نیروهای ما عاقلانه، عالمانه و شجاعانه در برابر دشمنان ایستادگی می‌کنند و امروز امنیت ما یک امنیت مردم‌پایه است.

سردار نوریان خاطرنشان کرد: روزآمدی پلیس مهمترین شاخص نیروی انتظامی است و همانطور که فرمانده ناجا عنوان کرد تا پایان سال 1400 نیروی انتظامی هوشمند در تمامی ابعاد خواهیم داشت.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار