فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران تأکید کرد؛

اجرای اقدامات بازدارنده در تهران برای صیانت از شهروندان

علیرضا زالی با اشاره به رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی برخی افراد گفت: به‌منظور صیانت از شهروندان در برابر کرونا، اقدامات بازدارنده و سلبی در تهران اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲ - 18October 2020

اجرای اقدامات بازدارنده در تهران برای صیانت از شهروندانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «علیرضا زالی» فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران صبح امروز (یکشنبه) در مراسم تجلیل از خانواده شهدای عرصه سلامت ناجا که در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با بیان اینکه تلفیق راهبردی مدافعان سلامت و امنیت در جهت ارتقای امنیت اجتماعی و عرصه سلامت خواهد بود، اظهار داشت: امروز با تلاش مأموران ناجا در سایه امنیت ستودنی و افتخارآمیز به سر می‌بریم.

وی ادامه داد: امروز پلیس در نظام جمهوری اسلامی قبل از اینکه یک نظام انتظامی باشد، یک نظام اجتماعی است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران خاطرنشان کرد: پلیس امروز با ارتباط و تعامل با مردم توانسته است امنیت را به یک امنیت مردم‌پایه تبدیل کند.

زالی با بیان اینکه مهترین وجه پلیس رسیدن به یک سرمایه اجتماعی است، افزود: حضور نیروی انتظامی و پلیس در تمامی صحنه‌های اجتماعی باعث اطمینان‌بخشی و قابل اتکا است.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی به پشتوانه مردم در تمامی صحنه‌ها با صلابت و اقتدار با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران در خصوص ویروس کرونا گفت: موضوع کرونا امروز به یک موضوع ملی تبدیل شده است؛ یکی از دستگاه‌های پیشگام در راستای مقابله با ویروس کرونا نیروی انتظامی بوده است.

زالی خاطرنشان کرد: در روز‌های آغازین شیوع کرونا برخورد با محتکران تجهیزات پزشکی توسط نیروی انتظامی به خوبی انجام شد.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، امروز دیگر شاهد قاچاق تجهیزات پزشکی در عرصه مبارزه با کرونا در کشور نیستیم که این کمک زیادی به ما در عرصه مقابله با ویروس کرونا کرده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی مقابله به کرونا در راستای بازدارندگی و مقابله با ویروس کرونا، امروز نقش نیروی انتظامی بیش از گذشته مهم است.

زالی خاطرنشان کرد: پس از اقدامات ایجابی از امروز ممکن است به‌منظور صیانت از کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اقدامات بازدارنده و سلبی در تهران و کشور انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار