وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز به وقت فلسطین اشغالی، از انتقال «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به بیمارستانی در فلسطین اشغالی منتقل شده است.
کد خبر: ۴۲۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 18October 2020

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیمارستان منتقل شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتقال وزیر جنگ این رژیم به بیمارستان خبر دادند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» و برخی دیگر از رسانه‌های این رژیم از انتقال وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به بیمارستانی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

طبق این گزارش‌ها، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی این رژیم بعد از آنکه احساس کسالت و ناخوشی کرد، امروز یکشنبه وارد مرکز پزشکی «شیبا» شد؛ این مرکز، بزرگترین بیمارستان و مرکز درمانی در فلسطین اشغالی است و در تل‌آویو قرار دارد.

گفته می‌شود که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعد از مشورت با پزشک خودش به این مرکز رفته و انتظار می‌رود که کل امروز را در بیمارستان باشد و تحت آزمایش‌های متعدد قرار بگیرد.

جروزالم پست همچنین گزارش داد: «گانتز در ماه آگوست هم در مرکز پزشکی شیبا مورد عمل جراحی کمر قرار گرفته بود، اما حضور امروزش در این مرکز ارتباطی با این عمل جراحی نداشت».

انتقال نخست‌وزیر آتی در کابینه چرخشی رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفته که طی روز‌های اخیر ادامه همه‌گیری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی خبرساز بوده است.

ادامه همه گیری ویروس کرونا در فلسطین اشغالی سبب شده که وزیر علوم رژیم صهیونیستی پیشتر گفته بود به علت محدودیت‌های کرونایی ممکن است سفر هفته جاری هیأت اماراتی به فلسطین اشغالی و دیدار با مسئولان این رژیم تنها به فرودگاه تل‌آویو محدود شود.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها