مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

نیروی انتظامی حافظ برکات دفاع مقدس است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: نیروی انتظامی با دارا بودن تعهد و تخصص در حوزه‌های مختلف امنیتی و انتظامی حافظ برکات دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۲۲۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳ - 18October 2020

نیروی انتظامی، حافظ برکات دفاع مقدس است

«علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اردبیل ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: هفته گرامی‌داشت نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای بیان عملکردهای ممتاز ناجا است.

واحد با اشاره به مسئولیت‌های سنگین  نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، به شهدای اخیر مرزبانی و نیروی انتظامی در نقاط مختلف کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نظم، امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی از برکات دفاع مقدس است می‌توان گفت که نیروی انتظامی با دارا بودن تعهد و تخصص در حوزه های مختلف امنیتی و انتظامی حافظ برکات دفاع مقدس است و در این راه با تقدیم هزاران شهید ثابت قدم و با صلابت بوده و خواهد بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل گفت: بهترین الگو برای یک مأمور ناجا در بحث ایثار، دفاع مقدس است و با مرور کار جهادی و ایثار و جان فشانی رزمندگان در  دوران پر غرور دفاع مقدس می توان امنیت و آسایش بی‌نظیری را در کشور حاکم کرد.

واحد از آمادگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان برای جمع آوری خاطرات جانبازان و زندگی‌نامه شهدای ناجا و تدوین و انتشار آنها با همکاری و مشارکت فرماندهی انتظامی و مرزبانی اردبیل خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها