سردار «عباسعلی بهدانی‌فر»:

همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی موجب ارتقای امنیت پایدار است

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد گفت: همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مردم به خصوص در محله‌ها موجب ارتقای امنیت پایدار است، امیدواریم این روند همانند گذشته با قدرت و جدیت بیشتری پیگیری و اقدام شود.
کد خبر: ۴۲۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ - 18October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فر» روز یکشنبه در نخستین روز بزرگداشت هفته نیروی انتظامی در نشست با سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با قدردانی از همکاری مردم افزود: تحقق امنیت در محله‌ها به همکاری مردم در کنار فعالیت کلانتری‌ها و سایر نیروها ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره اینکه هم‌اکنون امنیت خوبی در استان و محله‌ها برقرار است، بیان کرد: همکاری نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مردم به خصوص در محله‌ها موجب ارتقای امنیت پایدار است، امیدواریم این روند همانند گذشته با قدرت و جدیت بیشتری پیگیری و اقدام شود.

همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی موجب ارتقای امنیت پایدار است

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نیروهای نظامی و انتظامی با وحدت و هماهنگی در کنار هم و همراهی مردم وظایف خود را در خدمت به مردم، تحقق مطالبات و انجام ماموریت‌ها به خصوص ارتقای امنیت و آرامش استان و محلات انجام می‌دهند.

سردار رضا پورشمسی اظهار کرد: نقش نیروهای نظامی به خصوص انتظامی در خدمت به مردم و کشور برکسی پوشیده نیست و امروز با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان شاهد حفظ امنیت و آرامش در محله های استان هستیم و این روند ارتقا می‌یابد.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته نیروی انتظامی از امروز (یکشنبه) برابر ۲۷ مهرماه جاری با ۱۲۴ برنامه بر اساس شرایط موجود و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان آغاز شد.

امسال هفته بزرگداشت نیروی انتظامی که تا سوم آبان‌ماه ادامه دارد  با  شعار  «با هم برای امنیت و سلامت» نامگذاری شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها