فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی:

وضعیت امنیتی مرزهای خراسان‌ جنوبی بسیار خوب است/ توزیع «کمک‌های مؤمنانه» در مناطق مرزی

فرمانده مرزبانی خراسان‌جنوبیبا تأکید بر اینکه مرزبانان و نیروهای مسلح جان برکف استان و مطیع اوامر مقام معظم رهبری آماده دفاع از مرزهای کشور هستند، گفت: امنیت بسیار خوبی در مرز و شهرهای استان حاکم است که این مهم نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تمام بخش‌ها است.
کد خبر: ۴۲۲۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲ - 18October 2020

وضعیت امنیت مرزهای خراسان‌جنوبی خوب است/ توزیع «کمک‌های مؤمنانه» در مناطق مرزیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «علی‌اصغر مسروری» فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی امروز در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، به امنیت موجود در مرزهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت بسیار خوبی در مرز و شهرهای استان حاکم است که این مهم نتیجه تلاش شبانه‌روزی نیروی انتظامی در تمام بخش‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه مرزبانان و نیروهای مسلح جان برکف استان و مطیع اوامر رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده دفاع از مرزهای کشور هستند، افزود: در سال‌های اخیر با اقدامات بسیار خوب انجام شده و به‌کارگیری تجهیزات فنی و آمادگی نیروها، هیچ مشکل امنیتی در مرزهای استان نداشته‌ایم.

فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ نیروهای مرزبانی با مرزنشینان استان، بیان داشت: در مرزهای استان کمتر از دو درصد جرائم مربوط به موادمخدر و جرائم مرزی است.

مسروری به رزمایش «کمک مؤمنانه» اشاره کرد و گفت: پس از تأکید رهبر انقلاب بر رزمایش «کمک مؤمنانه» موج وسیعی از لبیک به این رزمایش در سراسر کشور به خصوص خراسان‌ جنوبی ایجاد شد و گروه‌های  مختلف از مردم مثل همیشه آستین همت را برای کمک به افراد نیازمند بالا زدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان نزدیک به 2 میلیارد تومان در نقاط صفر مرزی خدمات و «کمک مؤمنانه »ارائه شده است.

فرمانده مرزبانی خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: شرایط خوب امنیتی در مرز باعث شده مسائل اقتصادی و معیشت مردم در مرز فراهم شود و از هفته ناجای سال گذشته تاکنون بیش از ۹۰ مرحله طرح مردم‌یاری در استان در حال اجرا است.

مسروری متذکر شد: با توجه به امنیت موجود در مرز می‌توان در راستای ارتقاء و بهبود وضعیت معیشت مرزنشینان گام‌های بسیار مؤثری برداشت لذا مرزبانی خراسان‌ جنوبی در این زمینه نیز اعلام آمادگی همکاری با دستگاه‌های اجرایی می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار