آیت‌الله سعیدی:

مردم قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی هستند

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: وقتی مردم تدابیر نیروی انتظامی و تلاش‌های سخت و پرخطر این نیرو را در کشور می‌بینند، قدردان آن هستند.
کد خبر: ۴۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸ - 18October 2020

مردم قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» در آیین اهداء پرچم آستان قدس رضوی (ع) به آستان مطهر حضرت معصومه (س) که با حضور سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا و سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم برگزار شد، اظهار داشت: امسال هفته ناجا به دلیل تقارن با ایام اربعین به تاخیر افتاد و این نیروی با عظمت، مقتدر و با عزت در طول این هفته با اطلاع رسانی‌هایی که از عملکرد آن صورت می‌گیرد، توجه مردم افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: وقتی مردم تدابیر نیروی انتظامی را در کشور نسبت به کار‌های سخت و پرخطری که انجام می‌دهد می‌بینند قدردان هستند.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با بیان اینکه تمام نیرو‌های خدمتگزار در نظام اگر پشتیبانی مردم را داشته باشند در برنامه‌ها پیشرفت خواهند داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی در همه ابعاد به مردم خدمات ارائه می‌دهد و همیشه با مسائل پرخطر درگیر است، بنابراین هفته نیروی انتظامی برای مردم هفته بسیار مهمی است.

تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده معظم کل قوا، گفت: امیدواریم خداوند ما و همه ملت را در مسیر اهداف نیروی معزز و مکرم انتظامی حفظ کند.

وی با بیان اینکه عده شرور که محصولات ضد فرهنگی وارد کشور می‌کنند غافلند و این رفتار در نامه اعمال شان ثبت می‌شود، تصریح کرد: کسانی که به کشور ضرر می‌زنند و برای نظام خطر می‌آفرینند، برای خودشان بی آبرویی و به مردم آسیب می‌زنند، این‌ها باید بدانند نیروی انتظامی مقتدر از جانفشانی هم دریغ ندارد، با عزت و هوشمندی مراقب هست و مکرشان به نتیجه نخواهد رسید.

‌سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آیین زیبای پرچم گردانی ریشه قرآنی دارد، به آیه ۹۳ سوره مبارکه یوسف اشاره کرد و گفت: اولاً خود این کار شادی آفرین است، ثانیاً باعث بصیرت افزایی شده و دل‌ها را به هم نزدیک و غم از بین می‌رود، ثالثاً باعث اجتماع و یکدلی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها