سردار خراسانی:

تمام نسل‌های شهید در هر دهه به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وصل هستند

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه، انقلاب اسلامی را انقلاب حسینی نامید و گفت: تمام نسل‌های شهید در هر دهه از انقلاب مانند حلقه‌های به‌هم پیوسته به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وصل هستند و این زنجیره حلقه مفقوده‌ای در بین خود ندارد.
کد خبر: ۴۲۲۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰ - 18October 2020

تمام نسل‌های شهید مانند حلقه‌های به‌هم پیوسته به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وصل هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مجید خراسانی» مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه شامگاه یکشنبه (27 مهر) در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» با بیان اینکه شهادت حادثه نیست بلکه یک انتخاب دوطرفه است، اظهار داشت: یک طرف این انتخاب خداوند و طرف دیگر آن، شهید است.

وی افزود: شهیدان کتاب سرنوشت‌شان را با دست راست از خداوند گرفتند و به ملاقات حضرت حق شتافتند، به همه این عزیزان درود می‌فرستیم و از محضر شهدا درخواست می‌کنیم ما را تنها نگذارند و از خانواده‌های شهدا درخواست می‌کنیم ما جاماندگان را دعا کنند تا به این کاروان ملحق شویم.

سردار خراسانی انقلاب اسلامی را انقلاب حسینی نامید و بیان کرد: تمام نسل‌های شهید در هر دهه از انقلاب مانند حلقه‌های به‌هم پیوسته به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وصل هستند و این زنجیره حلقه مفقوده‌ای در بین خود ندارد، شهدایی که در انقلاب شهید شدند، شهدای جنگ و شهدای مدافع حرم ظرفیت عظیم به‌هم پیوسته‌ای هستند که به آقا اباعبدالله الحسین (ع) متصل بوده و ان‌شاءالله این زنجیره به امام عصر (عج) وصل می‌شود.

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه، با اشاره به اینکه شهدایی داریم که به سرعت حاجت می‌دهند، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در این دریای پاک و مطهر غوطه‌ور هستیم و بسیار امید داریم و درخواست می‌کنیم که شهید بلباسی‌ها دست ما را خواهند گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار