شهید «یوسف محمدی»:

دین خود را به پرچمداران اسلام ادا نمایید

شهید «یوسف محمدی» در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: ما نتوانستیم دین خود را به حضرت علی‌اکبر(ع) و قاسم و رقیه و سکینه و دیگر اولاد اولیاءالله ادا نماییم، شما، مردان دین خود را به پرچمداران اسلام ادا نمایید.
کد خبر: ۴۲۲۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ - 19October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «یوسف محمدی» در تاریخ 18 اردیبهشت‌ماه 1341 در شهرستان اهر چشم به جهان گشود. وی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با آغاز جنگ تحمیلی برای دفاع از خاک کشورمان به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و پس از چندی مجاهدت در راه اسلام سرانجام در تاریخ 9 آذرماه 1360 در بستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید:

سلام به ارواح پاک انبیاء عظام و ائمه معصومین(ع) و سلام به روان پاک هزاران شهید گلگون کفن تاریخ پرافتخار و حماسه‌ساز مکتب لا اله الالله و سلام بر ابی عبدالله‌الحسین و حضرت عباس علمدار و سردار رشید اسلام و سلام بر همه رهروان آن‌ها که تقوی و طهارت و تزکیه نفس را بهترین توشه دانستند و با هر فسدی در آمیختند و سلام بر امام عزیز حضرت روح‌الله موسوی و سلام بر هر برادر و دوست و آشنایی که سودای شهادت در سر دارد و آرزوی جهاد با شرک و کفر و نفاق.

سلام بر همه آن‌هایی که دنیا را طلاق دادند و از قالب مردار جسمانی و شهوانی، مجرد شدند و به ملکوت اعلی پیوستند و سلام بر آن‌هایی که بعد از ما گناهکار، از تجربیات تلخ ما عبرت می‌گیرند و لحظه‌ای از ذکر خدا غافل نمی‌مانند و سلام بر هر مظلومی که نتوانستیم در خدمتش باشیم. لعنت و نفرین بر هر ظالمی که نتوانستیم به حساب او برسیم.

ولی چشم امید ما به سوی مادران داغدار و نوجوانان در خرابه‌ها خوابیده است، چشم ما به خانه‌های ویران شده توسط موشک‌ها است، چشم امید ما به آه دل نماز شب‌خوان‌هایی است که راز و نیاز دیگری دارند. چشم امید ما به سرباز، پاسدار و طلبه‌ای است که خود را در ضیافت الله احساس نماید و سرباز حقیقی امام‌زمان باشد، از همگان التماس دعا داریم.

وصیت ما دعوت به تفکر است و جهاد در راه مکتب حضرت حسین(ع)، حضرت جعفر صادق(ع)، تعصب به دین‌داری و روحانیت و روحانیت معظم و اوامر امام، وصیت ما همین است که شهرهای جنگ‌زده و... را فراموش نکنید و از تجملات بکاهید و شهدا را دعا کنید. اسلام و فرج مولا حضرت مهدی(عج) را دعا کنید.

پسران خود را به تخلق و ادب الهی - اسلامی فرا خوانید و بگذارید در مساجد پرورش یابند و سنگر همیشه خود را مسجد بشناسند. زیاد یاد خدا کنید و یقین کنید زندگی که ما کردیم، سراسر شرمندگی است. ما نتوانستیم شب‌ها بر خواب خود غلبه کرده به سوی مظلومی رویم، نتوانستیم در تکیه‌گاه‌ها به عبادت پر حلاوت حضرت به خوبی نائل آییم.

ما نتوانستیم دین خود را به حضرت علی‌اکبر(ع) و قاسم و رقیه و سکینه و دیگر اولاد اولیاءالله ادا نماییم، شما، مردان دین خود را به پرچمداران اسلام ادا نمایید.

محکم باشید و مستحکم که خدا و امام‌زمان پشت و پناه شماست. حالا ما برای یک حمله ان‌شاءالله در این محرم حسینی می‌رویم و در صورت شهادت یک نگرانی داریم و بس و آن اعمال ماست وگرنه بسیار شاد و شاکریم. اگر این نعمت نصیب ما گردد قبر را فراموش نکنید، کتاب‌های بنده را به کسی که راه فقاهت را خواهد رفت و فقه اسلام را یاد خواهد گرفت، بدهید.

یوسف محمدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار