نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

امنیت کنونی جامعه با تلاش نیروی انتظامی فراهم شده است

حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» گفت: امنیت و آرامش کنونی در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی سبز پوشان نیروی انتظامی فراهم شده است که باید قدر آن را بدانیم.
کد خبر: ۴۲۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ - 19October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام‌ جمعه تبریز به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دیدار با فرماندهان انتظامی در آذربایجان‌ شرقی اظهار داشت: پلیس در تمامی کشور‌های جهان در فرآیند تامین امنیت و مبارزه با تهدیدات آن نقش ایفا می‌کند.

وی افزود: جامعه ایمن امروزه خواست تمامی آحاد مردم است و امنیت رفیع‌ترین ارزش در جامعه به حساب می‌آید.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه امنیت شرط لازم برای توسعه پایدار است و توسعه پایدار زمینه ساز امنیت است گفت: امنیت را باید کالایی بدانیم که سرمایه گذاری در هر مقطعی برای آن قابل توجیه است.

آل‌هاشم ادامه داد: برقراری امنیت لازمه هر جامعه‌ای است و دولت‌ها وظیفه تامین آن را بر عهده دارند و مردم هم امنیت فیزیکی و رفاه اقتصادی و اجتماعی را از نهاد‌های سیاسی جامعه مطالبه می‌کنند.

امام‌ جمعه تبریر در پایان با بیان اینکه نیرو‌های مسلح کشورمان به ویژه نیروی انتظامی در برقراری و تامین امنیت پایدار تا پای جان ایستاده‌اند متذکر شد: امنیت و آرامش کنونی در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی این سبز پوشان فراهم شده که باید قدر آن را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار