بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان به مناسبت هفته ناجا؛

نیروی انتظامی یک سازمان مقتدر در عرصه امنیت و نظم عمومی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲ - 19October 2020

نیروی انتظامی یک سازمان مقتدر در عرصه امنیت و نظم عمومی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و سربلندی ملت ایران در جنگ تحمیلی، نیروی مقتدر انتظامی با سازماندهی نوین خود و ادغام ژاندارمری، شهربانی و کمیته انقلاب اسلامی، توانست با بهره مندی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود، به عنوان یک سازمان مقتدر، موفق و ایفاگر نقش تعیین کننده در عرصه امنیت و نظم عمومی معرفی کند.

مقابله با بسترها و عوامل تهدیدگر امنیت اجتماعی، مبارزه با فساد و نا عدالتی، مرزبانی با صلابت، رویارویی قاطعانه با اشرار و قاچاقچیان، مقابله با قاچاق کالا و ارز، خدمتگزاری، پاسخگویی، ایجاد انضباط و گسترش امنیت در جای جای میهن اسلامی، حضور موثر در فضای مجازی و رصد و پایش لحظه ای و آنی با نرم افزارهای مدرن و تاثیرگذاری روانی و اجتماعی و استفاده از ابزارها و سامانه های نوین در ارتقای امنیت و... به خوبی می تواند کارنامه الهام بخش و افتخار آمیز ناجا را در معرض قضاوت و تصدیق همگان قرار دهد و از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مفتخر به دریافت مدال «زینت مجاهدان فی سبیل الله» شوند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان ضمن تبریک هفته ناجا به آحاد فرماندهان و کارکنان مومن، ولایتمدار، خدوم و شجاع نیروی انتظامی، و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای امنیت و انتظامی، از مجاهدت ها و ایثارگری‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و پلیس مردمی در همه عرصه‌ها تشکر و قدردانی را دارد.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار