جانشین فرمانده ناجا:

یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه‌هاست

سردار قاسم رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی محور آرامش جامعه است، گفت: یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه‌هاست و هر جایی که مردم نیاز به کمک دارند در صحنه حضور دارد.
کد خبر: ۴۲۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 19October 2020

نیروی انتظامی محور آرامش جامعه و افتخار نظام اسلامی است/ یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه هاستبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه ناجا که با حضور یگان‌هایی از ارتش و سپاه برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز هفته نیروی انتظامی، کارکنان ناجا را خادمان انقلاب اسلامی و ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: نیروی انتظامی محور آرامش جامعه و افتخار نظام اسلامی است و حضور سایر همرزمان از ارتش و سپاه در میدان صبحگاه نیز نشان از وحدت دارد.

وی ضمن تقدیر از خانواده کارکنان نیروی انتظامی، تصریح کرد: نقش خانواده‌ها بسیار مهم و محترم است و به پاس پشتیبانی از این پاسداران حریم ولایت، صمیمانه‌ترین تقدیر را از خانواده‌های کارکنان این سازمان ولایتمدار دارم.

سردار رضایی افزود: یگان ویژه سپر دفاعی مردم در مقابل فتنه‌ها و در واقع مصداق «أشداء علی الکفار و رحماء بینهم» است.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تأکید کرد: یگان‌های ویژه ناجا پشتوانه‌ای محکم برای مردم است و در هر جایی که مردم نیاز به کمک دارند از قبیل حوادث و بلایای طبیعی (سیل، زلزله، تامین امکانات برای مقابله با ویروس کرونا و...) در صحنه حاضر و جلودار است.

جانشین فرمانده ناجا در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان ناجا خاطرنشان کرد: طبق فرمایش فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای، کارکنان نیروی انتظامی «مجاهدان فی سبیل الله» هستند و آسایش خود را در امنیت و آسایش مردم می‌بینند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها