فرمانده انتظامی گناوه:

امنیت، خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است

سرهنگ «حسین احمدی» گفت: خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امنیت مردم است و ما تا پای جان برای امنیت، آرامش و آسایش مردم جانفشانی خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۲۲۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ - 19October 2020

امنیت، خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ «حسین احمدی» فرمانده انتظامی شهرستان گناوه امروز در در مراسم صبحگاه عمومی در نخستین روز هفته ناجا با تبریک این هفته اظهار داشت: خط قرمز نیروی انتظامی و نیروهای مسلح امنیت مردم است و ما تا پای جان برای امنیت، آرامش و آسایش مردم جانفشانی خواهیم کرد.

وی گفت: وقتی مجرمین و برهم زنندگان امنیت، پلیس را می‌بینند باید هراسان باشند، اما مردم عزیز با دیدن پلیس باید احساس آرامش و امنیت کنند و پلیس را مرجع و پناهگاه خود بدانند.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: ما افتخار می‌کنیم که سرباز ولایت و خدمتگزار مردم هستیم و این بالاترین افتخار برای بنده و همه شما دلاور مردان سبز پوش در هر مسئولیتی است.

این مسئول با بیان اینکه باید تلاش کنیم اقدامات پیشگیرانه را با آگاه سازی و مشارکت دهی مردم هر چه بیشتر گسترش دهیم خاطزنشان کرد: اگر بتوانیم زمینه‌ها و بسترهای جرم را کاهش دهیم می‌توانیم اقدامات مثمرثمری را محقق کنیم.

احمدی گفت: یکی از اصول و ارزش‌های انقلاب تکیه بر قانون و اجرای قوانین است که توسط شما همکاران سخت کوش در یگان‌های خدمتی دنبال می‌شود و انتظار می‌رود همچون گذشته توجه و دقت مضاعف و همت در این خصوص داشته باشید.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ابراز داشت: یکی از وظایف نیروی انتظامی حفظ و ارتقا امنیت در حوزه‌های مختلف اخلاقی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است و به فرموده مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی است که ما در حوزه‌های مختلف حضور پیدا کرده‌ایم و این آمادگی را برای شناسایی و دستگیری مخلان نظم و امنیت داریم و در این عرصه ایفای نقش می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه همکاری و هماهنگی می‌تواند زمان اجرای مأموریت‌ها را حتی با وجود امکانات کمتر، کاهش دهد اضافه کرد: نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌های خود هیچ گونه بن بست را در مسیر خود نمی‌بیند البته مشکلاتی وجود دارد که با تکیه بر ظرفیت مردم و همکاران قابل حل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها