فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی:

مجاهدت‌های مرزبانان نتیجه ولایتمداری و تعهد آنهاست

سردار مجید شجاع با اشاره به مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزبانان گفت: بحمدالله امنیت مطلوبی را در مرزهای استان خراسان رضوی شاهد هستیم که این امنیت حاصل ولایتمداری، تعهد و تلاش مرزبانان است.
کد خبر: ۴۲۲۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ - 19October 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی به مناسبت هفته ناجا در برنامه زنده رادیویی مردم و مسئولین، ضمن تبریک اظهار داشت: مرزنشینان مرزداران واقعی هستند و تعامل بسیار خوبی بین مرزبانان و مرزنشینان وجود دارد. خدمات مطلوبی در راستای کمک به معیشت و اقتصاد مرزنشینان از سوی مرزبانی ارائه شده است.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مجاهدت‌های شبانه‌روزی مرزبانان گفت: بحمدالله امنیت مطلوبی را در مرزهای استان شاهد هستیم که این امنیت حاصل ولایتمداری، تعهد و تلاش مرزبانان است و باید قدردان مجاهدت‌های آنها و صبر و شکیبایی خانواده‌شان باشیم.

شجاع در ادامه تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی را باید به خانواده‌های شهدا بویژه شهدای مظلوم مرزبانی تبریک گفت، چراکه امنیت امروز جامعه مرهون از خودگذشتگی این شهیدان است.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در پایان ضمن آرزوی نابودی ویروس کرونا و شفای عاجل همه بیماران، از خداوند متعال سلامتی مدافعان سلامت و مدافعان وطن را خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها