امام جمعه خلخال:

نیروهای مسلح مقتدر ضامن امنیت جامعه هستند

امام جمعه خلخال گفت: نیروهای مسلح مقتدر ضامن امنیت جامعه و ملت فاقد نیروهای مسلح مقتدر در مقابل دشمن و آسیب‌های اجتماعی ضربه‌پذیر است.
کد خبر: ۴۲۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 19October 2020

نیروهای مسلح مقتدر ضامن امنیت جامعه هستند

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام «کریم اسدی» امام جمعه خلخال امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی خلخال اظهار داشت: دیدگاه دین اسلام به نیروهای مسلح حافظ جان و مال مردم همواره دیدگاه خاصی بوده و در این دین الهی بکارگیری نیروهای مسلح برای ایجاد امنیت و آسایش جامعه تاکید شده است.

امام جمعه خلخال از نیروهای مسلح به عنوان دژ استوار حافظ ملت در مقابل دشمنان یاد کرد و گفت: قوای نظامی اقتدار کشور‌، زینت مسئولان‌، افتخار ملت و دیواری مستحکم در مقابل دشمن و پیشگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و ارتقای سطح پایداری امنیت و آسایش در جامعه است.

وی با انتقاد از طرح برخی سخنان از زبان برخی از افراد در خصوص نیروهای مسلح کشورمان بیان داشت: امنیت‌، اقتدار‌، عزت ملت و آسایش جامعه مرهون فداکاری و جان‌فشانی نیروهای مسلح بویژه جان برکفان سبزپوش نیروی انتظامی ایران اسلامی است و طرح هرگونه سخنان بی‌مورد در زمینه این نیروها جفا در حق تلاشگران ایجاد نظم و امنیت جامعه است.

این مسئول با بیان اینکه قدرت دین در جهان امروزی نیازمند داشتن قوای نظامی و انتظامی مقتدر و کارآمد است، گفت: دستیابی به هرگونه امنیت اجتماعی‌، اقتصادی‌، سیاسی و به جامعه‌ای عاری از ناهنجاری و آسیب اجتماعی نیازمند داشتن قوای نظامی و انتظامی معتقد‌، کارآمد‌، متخصص و معتقد است.

اسدی افزود: امروزه محور دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هدف قرار دادن نیروهای مسلح کشور و ایجاد شکاف بین مردم و نیروهای حافظ امنیت کشور است که با هوشیاری مردم با بصیرت کشور دشمن هرگز به این هدف دست پیدا نمی‌یابد.

در ادامه سرهنگ «سیدهادی موسوی» فرمانده انتظامی خلخال نیز از دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در بیشتر زمینه‌های اجتماعی از جمله افزایش آمار کشف جرایم مربوط به تهیه و توزیع موادمخدر‌، کشف جرایم سرقت‌، قاچاق کالا و ارتقای امنیت اجتماعی و ارتقای سطح رانندگی و حل مشکل ترافیکی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با وجود سایه کرونا در همه فعالیت‌های اجتماعی فعالیت‌های فرماندهی انتظامی بیشتر از زمان شیوع این بیماری شده و با تدوام این بیماری در جامعه وظیفه مهمی به عنوان حفظ و ارتقای سلامت مردم به سایر وظایف نیروهای انتظامی اضافه شده است.

موسوی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از برنامه‌ریزی برای اجرای ده‌ها برنامه در خلخال خبر داد و متذکر شد: برنامه‌های امسال هفته ناجا در این شهرستان با اولویت اجرای برنامه‌های فرهنگی‌، اجتماعی‌، پیشگیری و متناسب با وضعیت کرونایی جامعه و امتناع از هرگونه برنامه تجمعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها