مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا:

سپاه در دوران شیوع ویروس کرونا با همه توان پای کار آمد

حجت‌الاسلام «سرایی» گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا هم که یک مورد غیر قابل پیش بینی بود و سلامت و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد، سپاه مثل همیشه با همه توان خود پای کار آمد.
کد خبر: ۴۲۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ - 19October 2020

سپاه در دوران شیوع ویروس کرونا با همه توان پای کار آمدبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرائی» مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌ شرقی در آیین توزیع هشتمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در گام دوم اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا هم که یک مورد غیر قابل پیش بینی بود و سلامت و معیشت مردم را تحت تأثیر قرار داد، سپاه مثل همیشه با همه توان خود پای کار آمد.

وی با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) در مورد کمک به همنوع و نیازمندان گفت: بخشش و احسان که از مولایمان علی به ما سفارش شده است و دین مبین اسلام هم آن را بالاترین عبادات می‌داند، باید در همه حال انجام شود.

سرائی ادامه داد: مردم ما از زمان پس از انقلاب این سنت حسنه را به نحو احسن انجام دادند و حتی برای دفاع از اسلام و کشور از بخشش جان خود هم دریغ نکردند.

این مسئول با اشاره به مشکلات معیشتی مردم به خصوص پس از شیوع ویروس کرونا، گفت: در شرایط کنونی که شرایط معیشتی برخی از خانوارها در تنگنا است، بر هر کسی که در توان دارد واجب است که به باز شدن گره معیشتی این افراد کمک کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه عاشورا در پایان با تجلیل از اقدامات سپاه ناحیه امامت تبریز در دوران شیوع ویروس کرونا ابراز داشت: همدلی و مشارکت خوبی بین خیرین، مردم و سپاه در این حوزه وجود دارد که ماحصل آن رضایت خدا و مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار