فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مازندران/ توزیع ۴ هزار بسته کمک مومنانه

سرهنگ «سیاوش مسلمی» از اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مازندران به همت سپاه ناحیه ساری و با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خبر داد.
کد خبر: ۴۲۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷ - 19October 2020

اهدای ۱۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند مازندران/ توزیع 4 هزار بسته کمک مومنانهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در آئین استانی مرحله سوم نهضت کمک مومنانه و پایان دومین مرحله رزمایش احسان و تعاون که در لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ۴۲ شهید مدافع حرم استان و شهدای تازه تفحص شده اظهار داشت: بازگشت این شهدا روح جدیدی در روحیه مردان بزرگ ولایتمدار استان دمید.

وی افزود: تدادم و گسترش ویروس منحوس کرونا در جهان و ایران تبعات و چالش‌های زیادی در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و معیشتی برای افراد آسیب‌پذیر ایجاد کرد و در ایران اسلامی به‌واسطه باور‌ها و اعتقادات مذهبی ما و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری همبستگی و نوع‌دوستی در میان مردم رقم خورد.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه مقام معظم رهبری در آغاز کمک مومنانه به کمک به همنوع، انفاق، مردم‌داری و پرداختن به درد مردم آسیب‌پذیر جامعه تأکید داشتند، گفت: پیرو فرمایشات مقام عظمای ولایت در استان مازندران قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) تشکیل شد و در مرحله اول کمک مومنانه ۳۰۵ هزار خانواده آسیب‌دیده تحت پوشش قرار گرفتند.

وی افزود: در این مرحله کمک مومنانه ۱۲۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع آوری و به دست نیازمندان رسید.

سرهنگ مسلمی گفت: در مرحله دوم کمک مومنانه در سه برهه زمانی از عید قربان تا عید غدیر ۱۰۳ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و جمع کمک نقدی و غیرنقدی ۳۸ میلیارد تومان بوده است.

این مسئول افزود: در مرحله دوم دهه اول محرم ۱۰۵ هزار خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و ۳۹ میلیارد تومان جمع آوری شد و در مرحله سوم در دهه آخر صفر ۵۸ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش قرار گرفتند و تاکنون ۲۱ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: در مجموع این سه مرحله ۹۸ میلیارد تومان برآورد کمک‌های مردمی بوده که به دست نیازمندان رسیده است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه امروز ۴ هزار بسته کمک مومنانه و معیشتی با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح استان توزیع می‌شود، گفت: همچنین به همت سپاه ناحیه ساری ۱۱۴ سری جهیزیه با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تحویل نوعروسان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها