معاون هماهنگ‌کننده ارتش:

فعالیت‌های ورزشی در ارتش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیگیری می‌شود

دریادار سیاری گفت: با وجود شرایط کرونایی، انجام فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در اماکن روباز ورزشی در سطح ارتش با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 19October 2020

مراسم گرامیداشت هفته تربیت بدنی در ستاد ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم گرامیداشت و تجلیل از پیشکسوتان حوزه ورزش ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح در زمین چمن ورزشی ستاد فرماندهی کل ارتش برگزار شد.

امیر سیاری در این مراسم با تأکید بر ضرورت توسعه و تعمیق ورزش در سطح یکان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور، ورزش را به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی ارتقای توان رزمی نیرو‌های مسلح توصیف کرد و افزود: امروز ما به وجود ورزشکاران مؤمن و متعهدمان که با اقتدار در صحنه‌های جهانی بر سکو‌های قهرمانی قرار می‌گیرند، افتخار می‌کنیم.

وی ورزش را یک متغیر بسیار اثرگذار در سلامت و نشاط جامعه خواند و افزود: امروز ورزشکاران باید با جدیت و همت و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به امر ورزش بپردازند. نباید از ورزش کردن غافل شد؛ چراکه در سلامتی و نشاط بسیار تأثیرگذار است.

معاون هماهنگ کننده ارتش یکی از نیازمندی‌های توان رزمی را انسان سالم و کارآمد دانست و تصریح کرد: انسان سالم دارای ابعادی است که مهمترین آن سلامت جسمانی محسوب می‌شود و این سلامت با ورزش به دست می‌آید.

دریادار سیاری در ادامه تصریح کرد: ورزشی که نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه کار خود قرار داده‌اند و هفته‌ای سه روز آن را انجام می‌دهند، باعث می‌شود که انسان‌های سالم، توانمند و کارآمدی داشته باشیم. ورزش مداوم علاوه بر اینکه در زندگی شخصی مفید و مؤثر است، موجب می‌شود در توان رزمی و دفاعی کشور مؤثر واقع شویم.

وی افزود: با وجود شرایط کرونایی الحمدلله انجام فعالیت‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در اماکن روباز ورزشی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران با جدیت پیگیری می‌شود.

در پایان این مراسم با حضور دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش، دکتر احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، امیر سرتیپ دوم پیمبری، رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیرو‌های مسلح و امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، تعدادی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ارتش با اهدای لوح تقدیر و جوایزی مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها