مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان:

شهدا با ارزش‌ترین دارایی خود را وقف کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: شهدا در جهت حفظ این آب و خاک تمام دارایی خود و با ارزش‌ترین دارایی خود را که جان است، وقف کردند.
کد خبر: ۴۲۲۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ - 19October 2020

به گزارش خبرنگار دفاع دفاع‌پرس از کرمان، به مناسبت هفته گرامیداشت وقف «محمود مهدوی فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با «حجت الاسلام علی جلالی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام علی جلالی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در جهت معرفی شهدا خدمت کنیم، گفت: خدمت به شهدا باعث عاقبت به خیری است و شهدا ناظر و حاضر به رفتار ما هستند.

شهدا با ارزش ترین دارایی خود را وقف کردند////  در حال ویرایش

وی عنوان کرد: کار کردن در حوزه شهدا سعادتی است که باید قدر آن را دانست و شهدا در جهت حفظ این آب و خاک تمام دارایی خود و با ارزش ترین دارایی خود را که جان است وقف کردند.

در ادامه این دیدار سرهنگ «محمود مهدوی فرد» با اشاره به راه اندازی انجمن وقف شهدا تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن شهدا به جامعه و به خصوص نسل جوان باید همت کنیم.

وی افزود: در 100 نقطه استان کرمان شهید گمنام دفن شده است که این مکان های مقدس باید به عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی فعال شود و زائران ضمن زیارت مزار شهدای گمنام، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار