فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

نیروی انتظامی طلایه‌دار اجرای امر به معروف در جامعه است

سردار حسین رحیمی نیروی انتظامی را طلایه‌دار اجرای امر به معروف دانست و گفت: این نیرو با کسانی که به دنبال حیازدایی و عفت‌زدایی در جامعه هستند، مقابله می‌کند.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹ - 19October 2020

نیروی انتظامی طلایه دار اجرای امر به معروف در جامعه استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» فرمانده انتظامی تهران بزرگ در همایش پلیس آمران به معروف و ناهیان از منکر با تأکید بر اینکه اصلی‌ترین وجهه حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار  داشت: امر به معروف و نهی از منکر مانند سایر فرایض امری واجب است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با شعارها و شکل‌های مختلف سعی در کم‌رنگ کردن اهمیت و جایگاه این فریضه الهی دارد، گفت: انقلاب سربلند اسلامی ایران در طول 41 سال گذشته هزینه‌های فراوانی را برای احیای فرایض دینی پرداخته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه امروز نیروی انتظامی طلایه‌دار اجرای امر به معروف است، افزود: نیروی انتظامی با همان عزم و اراده‌ای که با سارقان برخورد می کند با کسانی که به دنبال حیازدایی و عفت‌زدایی در جامعه هستند نیز مقابله خواهد کرد.

وی با تقدیر و قدردانی از دستگاه قضائی که نیروی انتظامی را در اجرای ماموریت هایش همراهی می کند، بیان کرد: اجازه نخواهیم داد تا عناصری که با عفاف جامعه ضدیت دارند، میدان پیدا کرده و جولان بدهند، ما هوشیار هستیم و کوتاه نمی آییم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه و رسالت نیروی انتظامی حفظ ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار