جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی:

بهره‌مندی از نعمت فراگیر نظم و امنیت بدون یادآوری نقش ناجا غفلتی بزرگ است

جانشین فرمانده کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور در پیامی با تبریک هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهدگونه بحمدالله همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه کرده است.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ - 19October 2020

بهره‌مندی از نعمت فراگیر نظم و امنیت بدون یادآوری نقش ناجا غفلتی بزرگ استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «عبدالرضا رحمانی فضلی» جانشین فرمانده کل قوا در امور ناجا در پیامی به سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هفته ناجا را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

در سالی که بنا بر تدبیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به سال جهش تولید مزین گردیده و علی‌رغم شرایط خاص کشور – که ناشی از همه‌گیری بیماری منحوس کرونا و جنگ اقتصادی ظالمانه غرب و متحدان منطقه‌ای آن علیه جمهوری اسلامی ایران است- نیروی انتظامی با تلاش و همت مضاعف و روحیه ایثارگری و مجاهد گونه بحمدالله همچون سالیان گذشته با اقتدار و صلابت در راستای اهداف عالی نظام اسلامی، انجام وظیفه نموده است.

بدون تردید بهره‌مندی از نعمت فراگیر نظم و امنیت پایدار در سرتاسر میهن عزیز اسلامی بدون ذکر بخش انکارناپذیر سهیم در این نعمت- که همان سازمان پاکدست، ولایتمدار، انقلابی و قانونمدار باشد- غفلتی بزرگ و جفایی اغماض‌ناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیدشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز و تقدیر از ایثارگران نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته ناجا را فرصت مغتنمی دانسته تا ضمن اذعان بر مجاهدت‌های آن ایثارگران و سبزپوشان خدوم در این شرایط خاص اجتماعی و اقتصادی و تبریک و تهنیت این هفته، از زحمات جنابعالی، فرماندهان، رؤسا و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی درسراسر کشور قدردانی نمایم.

از دیگر سو قرابت زمانی این هفته با فرارسیدن ایام اربعین حسینی را رهنمونی می‌دانم که تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را در حفظ و حراست از ارکان و ارزش‌های اصل دین مبین اسلام به ما گوشزد می‌نماید. عزت همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسالت دارم.

جانشین فرمانده کل قوا در امور ناجا و وزیر کشور
عبدالرضا رحمانی فضلی

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار