یک شهید و ۲ زخمی در حمله ائتلاف سعودی به صعده

ائتلاف متجاوز سعودی در تازه‌ترین جنایت خود علیه مردم یمن، با حمله به استان صعده یک نفر را شهید و دو نفر دیگر را زخمی کرد.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 19October 2020

یک شهید و ۲ زخمی در حمله ائتلاف سعودی به صعدهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، منابع یمنی گزارش دادند که در حمله امروز (دوشنبه) ائتلاف سعودی به مناطق مرزی، یک شهروند یمنی در استان صعده شهید و دو نفر دیگر نیز زخمی شد.

طبق گزارش وبگاه «المسیرة»، یک شهروند یمنی در حمله موشکی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به منطقه مرزی «شدا» به شهادت رسید و علاوه بر آن، دو شهروند دیگر نیز در این حملات زخمی شدند.

مناطق مرزی در چند سال گذشته و از زمان آغاز حملات ائتلاف عربی علیه یمن به رهبری عربستان سعودی همواره در معرض حملات هوایی، موشکی و توپخانه‌ای این ائتلاف قرار دارد.

بنا بر این گزارش، عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد. این تجاوز نظامی هیچ‌کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار