معاون نیروی قدس سپاه:

«شهید سلیمانی» آمریکایی‌ها را در منطقه به بن‌بست کشاند‌/ فرماندهان مقاومت مسیر «حاج قاسم» را ادامه می‌دهند

سردار محمدرضا فلاح‌زاده با بیان اینکه «شهید سلیمانی» برنامه‌های آمریکایی‌ها را به ناکامی و بن‌بست کشاند، گفت: سردار قاآنی تداوم‌دهنده راه شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۴۲۲۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲ - 19October 2020

«شهید سلیمانی» آمریکایی‌ها را در منطقه به بن‌بست کشاند‌/ فرماندهان مقاومت مسیر «حاج قاسم» را ادامه می‌دهندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سردار محمدرضا فلاح‌زاده معاون نیروی قدس سپاه در گفت‌و‌گویی با اشاره به جایگاه و نقش ارزشمند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت اظهار داشت: نقش حاج قاسم سلیمانی در محور مقاومت نقشی «بی‌بدیل، کلیدی و راهبردی» بود که هیچ‌گاه از خاطر مجاهدان جبهه مقاومت، مردم منطقه و آزادی‌خواهان دنیا پاک نمی‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این نقش ماندگار حاج قاسم طوری بود که این شهید والامقام با حضورش در جبهه‌های گوناگون مقاومت قدرت‌هایی ساخت که برنامه‌های آمریکا را به ناکامی کشاند.

فلاح‌زاده تصریح کرد: شهید سلیمانی دولت داعش، القاعده، النصره و گروه‌های تروریستی دیگر را به زیر کشید و ما معتقد‌یم شهید زنده است و کماکان جبهه مقاومت را هدایت و راهنمایی می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه «سردار قاآنی» جانشین سردار سلیمانی ادامه‌دهنده راه «حاج قاسم» در سپاه قدس است، تصریح کرد: تمامی فرماندهان محور مقاومت طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «راه حاج قاسم را ادامه دهید»، همان راه را علیه دشمن ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار